جانبازان ارکان قدرت در نظام اسلامی هستند.


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818181

مجوری بیان کرد: پیام امروز شهدا، جانبازان و ایثارگران به مسئولان خدمت صادقانه، گره گشایی از مشکلات مردم، انجام وظایف دینی و انقلابی و اعتلای ارزش های اسلامی و مبارزه با فساد و ترویج خیر، احسان و فرهنگ مردم است. فداکاری و ایثار «ما باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد مجوری فرمانده سپاه اراک امروز در دیدار نوروزی با جانبازان سرافراز دفاع مقدس استان مرکزی گفت: این نتیجه تلفات و مجاهدت های جانبازان است.

وی افزود: تجلیل از جانبازان و ایثارگران و خدمت صادقانه و بی منت آنان از وظایف مهم مسئولان است و روحیه انقلابی جانبازان موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه برای مسئولان برای ادامه کار است.

مهجوری بیان کرد: جانبازان به عنوان الگوهای کامل ملت ایران با حضور به موقع و بصیرتی خود در صحنه های مختلف سربلند و موفق ظاهر شدند و امروز باید گنجینه خاطرات و تجربیات جانبازان و ایثارگران به خوبی به خردسالان منتقل شود. نسل.

وی با بیان اینکه جهاد مهمترین راه حل در برابر توطئه دشمن برای تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: نسل جوان و همه مسئولان باید از جانبازان به عنوان گنجینه نظام اسلامی و اسناد زندگی و شهادت استفاده بهینه کنند. ملت ایران.»

فرمانده سپاه اراک ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس در گام دوم به عنوان چراغی روشن راه را برای نسل جوان هموار می کند و برای موفقیت در گام دوم انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم. فرهنگ پاسداری مقدس را زنده نگه دارید».

وی تاکید کرد: فرهنگ پاسداری از حماسه عاشورا سرچشمه می گیرد و شهدا، جانبازان و ایثارگران با ادامه راه شهدای کربلا حماسه های بزرگی می آفرینند و امروز ادامه راه شهدا تحول آفرین است.

مجوری افزود: پیام امروز شهدا، جانبازان و ایثارگران به مسئولان خدمت صادقانه، گره گشایی از مشکلات مردم، انجام وظایف دینی و انقلابی و اعتلای ارزش های اسلامی و مبارزه با مفاسد و ترویج خیر، احسان و فرهنگ مردم است. فداکاری و ایثار.«که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جانبازان ارکان اقتدار نظام اسلامی هستند و موفقیت در خدمت به خانواده های جانبازان فرصت ارزشمندی است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

گفتنی است فرمانده سپاه شهرستان اراک ضمن تجلیل از خانواده معظم شهیدان ابوالفضل عابدی و حسن طاهری با آنان و جانبازان سرافراز حاج محمود عنایتی، علی عسگر عسگری، جانبازان نابینا مهدی دولت آبادی دیدار کرد. جشن گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید