جاهلیت مسلک های نامناسبی ساخته که ریشه در سنی و شیعه ندارد/ کمتر جاهلی می داند که ایران عاشق اهل بیت (ع) است.

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792156

آیت الله اعرافی به شدت و صریح سخنان مولانا گرگیج را مورد انتقاد قرار می دهد.

یکی از اعضای شورای عالی سمینارها با انتقاد از سخنان اخیر مولانا گرگیج گفت: جاهلیت مسلک های نامناسبی را ساخته که ریشه در اهل سنت و شیعه ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر در حوزه امام جمعه، ضمن انتقاد از سخنان امام جمعه آزادشهر، گفت: شیعیان هستند و این یک بازی در حوزه است. میدان دشمنان اسلام که می خواهد به عرصه بزرگ ائمه اهل بیت (ع) نزدیک شود در مقابل این جهل و بازی در میدان دشمن و شیطان کوتاه نخواهد بود و این صداهای شیطانی خواهد بود. ساکت شده
وی همچنین به مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و اظهار داشت: جمله و حدیثی که پیامبر اسلام و فرقه هایی که ممکن است از راویان آن حضرت باشد عایشه باشد، دعای حضرت فاطمه زهرا(س) است که ایشان فرموده اند. در این مضمون آمده است: وقتی فاطمه زهرا (س) به معنای نماز باشد، نور دعای او آسمان ها را روشن می کند همانطور که خورشید زمین را روشن می کند.
وی ادامه داد: منظور از این حدیث سیارات غیبی و عالم ملائکه است. در واقع دعای فاطمه بر عناصر نور شکل می گیرد و آنها را نورانی می کند.
مدیر حوزه های علمیه گفت: در واقع این بانو وقتی به محراب نماز می رود نورش عالم غیب و ملائکه را روشن می کند.
وی افزود: نور عظیم معرفت و صفای باطن حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است که آسمان ها را نورانی می کند.
وی با بیان اینکه در آستانه پایان صد ساله در حال بازسازی حوزه های علمیه و ورود به 100 سال دوم هستیم، گفت: حوزه علمیه کوم یک حوزه علمیه طولانی و هزار ساله است و با حضور این حوزه تاسیس شد.
آیت الله اعرافی ادامه داد: این 100 سال را باید شناخت و نقاط قوت و قوت آن را شناخت و برای ارتقای آن تلاش کرد و دبیرخانه ای برای صدمین سالگرد تشکیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید