شیعه و سنی با تمسک به قرآن و اهل بیت توطئه دشمن را خنثی می کنند.

زمان: 19:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792185

استاد عبدالرحمن مرادی گفت: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی با ترس از قرآن و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و التزام به رمز وحدت یعنی مقدس بودن توطئه های دشمنان را خنثی می کنند. اهل بیت.(ع).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معلم عبدالرحمن مرادی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به آیه واعتصموا بحبل الله جامعه و لطفارقوا گفت: خداوند متعال در قرآن مردم را به تمسک به ریسمان الهی دعوت کرده است.

وی افزود: جابر بن عبدالله از پیامبر گرامی اسلام (ص) نقل می کند که می فرماید: ای مردم من چیزی در میان شما به جا گذاشته ام که اگر به آن تمسک کنید هرگز فریب نخواهید خورد; یکی قرآن کتاب خدا و دیگری عترت و اهل بیت (ع).

ماموستا مرادی گفت: جایگاه اهل بیت(ع) در نزد اهل سنت بسیار والا و بر اساس کتاب و قداست خداوند، احترام، محبت و دوستی اهل بیت(ع) از استوار و استوار است. اعتقادات مسلم اهل سنت و جماعت.

وی گفت: هر گونه بی احترامی و معبودی نسبت به خداوند توهین و گناه حرام و گناه محسوب می شود، بنابراین اهل بیت علیهم السلام هرگز کوچکترین بی احترامی از سوی اهل سنت نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اگر فردی با هر لباس، مقام و منزلتی قصد ایجاد تفرقه و توهین به مقام عالی رتبه اهل بیت(ع) را داشته باشد، ابتدا مورد نکوهش خود اهل سنت قرار می گیرد، اما گاهی پیش می آید. یا شخص چیزی نمی فهمد یا سوء تعبیر می شود و فکر می کند آزرده و آزرده شده است که باید بررسی شود و همین موضوع را خود گوینده هم بشنود، هرچند گاهی ممکن است مردم به حرمین اهل سنت و مقام رفقا یا مادران اهل سنت توهین کنند. مومنین ولی باز در این مورد نباید انتقام بگیریم و خدای نکرده به اهل بیت (ع) چیزی بگوییم.

ماموستا مرادی تصریح کرد: باید بدانیم توهین، فحاشی و سوء استفاده از تاریخ آغاز اسلام برای اهداف و اغراض شخصی یا حزبی، مذهبی و ایجاد تفرقه در این زمینه شرعاً حرام است.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی از زبان مبارک رهبر معظم انقلاب و دیگر بزرگان و فرهیختگان مردم و مذاهب خود شنیده ایم. اختلافات، دعواها و تفرقه بین امت خبیث.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: ما مسلمان، شیعه یا سنی با ترس از قرآن، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و تمسک به رمز وحدت یعنی کریم اهل بیت(ع) داریم. توطئه های دشمنان را خنثی کردیم و ایمان خود را به قرآن و اهل بیت اعلام کردیم و اتحاد و همبستگی یاران پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را اعلام می داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید