جای خالی یک ستاره همچنان در پرسپولیس احساس می شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت جای خالی احمد نورالهی در پرسپولیس احساس می شود. رضا اسدی، کمال سغدنیا و میلاد سرلک ویژگی های نوراهی را ندارند.

حسین بادامکی در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل گذشته گفت:

پرسپولیس شرایط خوبی داشت اما تغییرات مدیریتی در ابتدای فصل گذشته به این تیم لطمه زد. او در شروع فصل گذشته بازیکنان زیادی را از دست داد و بازیکنانی که جایگزین شدند نتوانستند تاثیرگذار باشند. عصبانیت و استعفا به تیم ضربه زد و مشخص بود که دردسر در قرمزها زیاد است وگرنه پرسپولیس امسال هم می برد.

او ادامه داد:

تیمی که 63 امتیاز گرفت، شایسته این همه انتقاد نیست. در حال حاضر رده سنی فضای مجازی ما زیر 20 سال است و همه نظر احساسی دارند. پرسپولیس اگر دربی را برد حتما قهرمان می شود. این حملات و انتقادات ظالمانه و بزدلانه است.

بادامکی درباره عملکرد قرمزها در فصل نقل و انتقالات گفت:

بازیکنانی که به جمع قرمزها اضافه شدند تجربه زیادی دارند و می توانند در دیدارهای فصل آینده به قرمزها کمک کنند. البته از اینجا چیزی نمی توان پیش بینی کرد و باید منتظر شروع فصل باشیم و عملکرد بازیکنان را ببینیم اما هواداران امیدوارند خریدهای پرسپولیس بتواند شرایط متفاوتی را برای این تیم ایجاد کند.

باشگاه پیشکسوتان پرسپولیس در واکنش به تغییر ترکیب تابستانی قرمزها گفت:

از صحبت های یحیی گل محمدی مشخص بود که از جدایی تیمش ناراضی است اما فضای مجازی دارد کار خودش را می کند. استقلال در چند فصل اخیر با وجود داشتن تیم خوب به دلیل نفوذ منفی فضای مجازی نتوانست تاج خوبی کسب کند.

او ادامه داد:

فضای مجازی برخی از پیشکسوتان دو تیم را به سمت استفاده از محبوبیت استقلال و پرسپولیس سوق داده و با نشان دادن سوگیری خود، لایک و فالوور به دست آورند. مردم و هواداران این افراد و این چیزها را می شناسند و نباید گول آنها را خورد. با سوء استفاده از احساسات هواداران برای حمایت از باشگاه، فقط باشگاه را زیر سوال برده ایم. اگر بتوانیم احساسات خود را کنترل کنیم، به گفته ها و داستان هایی علیه دیگران خلاصه نمی شود.

بادامکی افزود:

دستاوردهای قرمزها تا اینجا خوب بوده است. جای خالی احمد نورالهی در پرسپولیس احساس می شود. رضا اسدی، کمال سغدنیا و میلاد سرلک ویژگی های نوراهی را ندارند. در فوتبال ایران فقط چند بازیکن بعد از رده 10 هستند که می توانند مثل علی کریمی اضافه شوند و گل بزنند. نورالهی تقریباً در پرسپولیس این کار را کرد. پرسپولیس فصل گذشته چنین بازیکنی نداشت، شاید فصل بعد سوروس رفیعی بتواند این کار را انجام دهد.

او اضافه کرد:

پرسپولیس برای رفع کمبود گل های فصل گذشته باید یک مهاجم جذب کند. در خط هافبک هیچ گاه نتوانستند جای این بازیکن را بعد از جدایی احمد نورالهی پر کنند اما امیدوارم با آمدن سروش رفیعی شرایط در خط هافبک پرسپولیس تغییر مثبتی پیدا کند. بازیکنان اضافه شده پتانسیل خوبی دارند اما پرسپولیس با سایر تیم ها فرق دارد و بازی با این تیم دشوارتر است. این بازیکن در پرسپولیس عملکرد قبلی خود را ندارد. این بازیکنان هم مثل فرجی و نعمتی باید به بازی در پرسپولیس عادت کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

بادامکی درباره اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادر فنی سرخ پوشان تهران گفت:

فکر می کنم اگر سیدجلال حسینی در فهرست بماند و در این فصل هم به تیم کمک کند بهتر باشد. سیدجلال یکی از فوتبالیست های بی نظیر ایرانی است که آمار موفقیت هایش نشان از توانایی او دارد. به نظر من حضور سیدجلال به عنوان بازیکن در تیم همیشه تاثیر مثبتی داشته است. بازیکن نباید 90 دقیقه در زمین باشد. حضور سیدجلال در جمع بازیکنان مایه خیر و برکت بود.

دیدگاهتان را بنویسید