جای واریا بیشتر خالی است

پس از جدایی غیرمنتظره جواد نکونام، مدیران فولاد به سراغ علیرضا منصوریان رفتند و او را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. در نشست خبری بعد از دیدار الفیصلی بود که نکو به طور غیرمنتظره ای جدایی خود را از فولاد اعلام کرد و حالا پس از 8 بازی با آبی های پایتخت جای علیمانصور را می گیرد که بدون شک نکونام بزرگترین غایب بازی امروز است.

جای واریا بیشتر خالی است

اما یک نام بزرگ دیگر را می توان به نکونام اضافه کرد. واریا غفوری که از استقلال جدا شد و به فولاد رفت تنها نیم فصل در این تیم حضور داشت و قراردادش را فسخ کرد. او در دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار شد به مصاف تیم سابقش رفت اما امروز صندلی او در ورزشگاه فولاد آرنا خالی است.

جای واریا بیشتر خالی است

ما باید یک استقلال دیگر را به این لیست اضافه کنیم تا همه چیز به پایان برسد. مهدی هاشمی نسب که با انتقالی بسیار جنجالی از پرسپولیس به رقیب به عنوان سرکش ترین فوتبالیست تاریخ ایران شناخته شد، با تغییراتی روی نیمکت فولاد از این تیم جدا شد و همچنین نمی تواند به مصاف تیم سابقش برود.

جای واریا بیشتر خالی است

2 نام مهم دیگر باید به این لیست طولانی اضافه شود. مجید علیاری زننده تک گل این دیدار به دلیل مصدومیت مدت زیادی است که نمی تواند برای تیمش به میدان برود. موسی کولیبالی که جدایی بزرگی با فولاد داشت سابقه گلزنی به استقلال را هم دارد. او در بازی رفت 90 دقیقه بازی کرد اما جایی در ترکیب فولاد برای بازی امروز ندارد.

جای واریا بیشتر خالی استجای واریا بیشتر خالی است

دیدگاهتان را بنویسید