جذب 81 سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین خبرداد:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در شش ماهه اول سالجاری 81 سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان جذب و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند.

 به گزارش خبرگزاری موج قزوین، رضا صفاری در حاشیه بازدید اقبالی بازرس کل استان قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت با اعلام این خبر افزود: 81 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران جدید واگذار شد که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال مهار تورم و رشد تولید و با وجود تحریم های ظالمانه این مهم محقق شده است . 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: میزان سرمایه گذاری مربوط به این سرمایه گذاران65 هزار میلیارد ریال است. این مسوول همچنین به میزان اشتغالزایی مربوط به این سرمایه گذاران نیز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی و بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای سه هزار و 200 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

 صفاری در مورد بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی قزوین( کوهین)، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

 رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان تصریح کرد: در کمترین زمان در راستای تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه با همت بالا تمامی امکانات را برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید