جراحی اقتصادی امروز حاصل سیاست های زیانبار دولت روحانی/ ترجیح ارز هوشمند؛ سلب حق مردم از حلقوم بزرگواران


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838026

جوکار گفت: دولت سیزدهم برای کاهش تبعات سیاست های زیانبار دولت حسن روحانی در تلاش بود تا ارز منتخب را از مستمری بگیران بگیرد و به مردم بسپارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اعمال ترجیحات ارزی هوشمند اظهار داشت: از سوی دولت ها اعمال نمی شود.

جوکار افزود: وقتی شرایط برای اقتصاد سخت می شود قطعا نیاز به عملیات سخت دارد اما برای مردم نه، بلکه این عملیات باید بیشترین منافع را برای مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: بی شک ارز ترجیحی رانت و فساد زیادی در بدنه اقتصاد کشور ایجاد کرده و با این شبکه توزیع ناسالم زمینه قاچاق نیازهای مردم را فراهم کرده است و آنچه واقعا باید برای مردم باشد به آن نمی رسد. مردم.”

سخنگوی یزد و اشکذر گفت: این بدان معنا نیست که دولت ارز ترجیحی را حذف کند و فقط یارانه اقلام خاصی که به واردکننده داده می شود به صورت اعتباری یا کارت نقدی به حساب خود مردم و خود مردم واریز می شود. بهترین گزینه برای مدیریت این یارانه ها ارز ترجیحی است.

جوکار گفت: ما این موضوع را ساده نمی دانیم و دولت باید در اجرای صحیح این طرح جدی و دقیق عمل کند و مدیران پایین دستی و مدیران میانی باید آن را به خوبی اجرا کنند و مردم بتوانند از آن بهره ببرند.

نماینده یزد و اشکذر با مهم دانستن جلب اعتماد مردم گفت: مردم ما همواره در اجرای پروژه های مختلف به دولت ها کمک کرده اند اما بدون شک دولت هر چقدر آبروی خود را خرج کند مشکلی نیست. زیرا برای و آنها این کار را برای حفظ حقوق مردم انجام می دهند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم برخلاف سیاست دولت قبل که در اصل توسط سرمایه داران و اعیان اجیر شده بود، تلاش می کند تا از تبعات سیاست زیانبار دولت حسن روحانی بکاهد و درصدد است ارز ممتاز را از مستاجران بگیرد. به مردم بسپار

جوکار در پایان تصریح کرد: بودجه مطلوب برای یارانه ارزی در بودجه 1401 دیده شده و دولت باید با اجرای درست این بودجه را عادلانه در اختیار مردم قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید