جشنواره همام مستلزم حکومت علم و زندگی است


ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810586

یکی از اعضای شورای سیاسی جشنواره همام گفت: مدیریت نگاه علمی، همه جانبه و حیات بخش و افزایش تفکر خلاق در حوزه هنرهای تجسمی یکی از اهداف اصلی دوسالانه همام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حبیبولا صادقی امشب در نشست خبری دومین جشنواره ملی دوسالانه هنر همام که به همت ایکنا برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره هشت محور برگزاری کارگاه های هنری در زمینه های اقتصاد، هنر، مهارت های موثر و ارتباط برای توانخواهان و خلاقان برگزار شد. از آثار هنری

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت تقویت تفکر خلاق در هنرهای تجسمی گفت: به این افراد آموزش داده شود.

یکی از اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره همام گفت: برگزارکنندگان و اعضای هیئت داوران جشنواره نگاه علمی، همه جانبه و حیات بخش را در طول این رویداد دنبال می کنند که به صورت بهبودیافته رصد می شود تا نمایشگاه و کارگاه های آموزشی مورد بررسی قرار گیرد. بسیار موثر خواهد بود.

صادقی با تاکید بر تجلی هنر ایرانی در جشنواره همام خاطرنشان کرد: به جای نگاه به معلولیت شرکت کنندگان در این جشنواره باید به دنبال فرصت های تجلی، بروز استعدادها و هنر فاخر آنها باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد با نگاه همه جانبه شهرداری و شورای شهر تهران اهداف جشنواره همام را دنبال کنیم و از استعدادها و ظرفیت های افراد دارای معلولیت کشور در حوزه مدیریت شهری در حد مطلوبی استفاده کنیم. و حداکثر راه

یکی از اعضای شورای سیاسی جشنواره همام تاکید کرد: قطعا تعامل و ارتباط محبت آمیز مدیران و کارکنان شهرستانی و کشوری با جشنواره منجر به ظهور و تجلی اهدافی خواهد شد که در متن جشنواره دیده می شود. سپس. “

صادقی موزه آستان قدس رضوی را جدی ترین گنجینه هنری کشور می داند و می افزاید: آستان قدس کتاب های ارزشمند بسیاری را نیز در حوزه فرهنگی و پژوهشی در خود جای داده است.

وی حرم امام رضا (ع) را مهد تجلی فرهنگ، اندیشه و اعتقادات دینی، معنوی و آسمانی ملتی دانست که قبل از پیروزی انقلاب حس عاشقانه وحدت و توحید را داشتند و دارند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید