جشن نیمه شعبان در 24 امامزاده خراسان جنوبی


ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810565

معاون فرهنگی خیرین و موسسات خیریه خراسان جنوبی اعلام کرد؛

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه جشن نیمه شعبان در 24 امامزاده برگزار می شود، گفت: «نسیم انتصار» و «اطعام مهدوی» نیز به همین مناسبت در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحجت الاسلام حسین رحیمی معاون فرهنگی، کمک های مالی و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در دیدار اعضای شورای سیاسی و پشتیبانی بنیاد مهدویت استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حال تعلیق است. آزاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن های نیمه شعبان در 24 معبد متبرکه برگزار می شود، ادامه داد: مبلغان بومی و غیر محلی برای اجرای طرح صلح بهاری و نیمه شعبان در بقاع متبرکه خراسان جنوبی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به طرح تغذیه مهدوی گفت: بحث تغذیه مهدوی در نیمه شعبان در روستاها و محله های فقیر نشین استان از محل درآمدهای نذورات و کمک های مردمی انجام می شود.

معاون فرهنگی، کمک ها و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی حوالی امام زمان (عج) و نیمه شعبان کمک های محدودی صورت می گیرد و در این حوزه تلاش خواهیم کرد.


اجرای طرح «کوچه های انتظار» در خراسان جنوبی

حجت کفاشی رئیس کانون مهدی یاران و موسسه کشتی خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: نیمه شعبان با کمک خیرین و مردمی است.

وی به اجرای طرح “کوچه های انتظار” اشاره کرد و گفت: این طرح همان ایستگاه های صلواتی و پارتی های خیابانی است و با این عنوان در کوچه ها و خیابان های شهرهای مختلف استان اجرا می شود و استیکر مهدوی نیز اجرا می شود. بر روی اتومبیل ها نصب شده است.

رئیس مرکز مهدی یاران و موسسه مصاف خراسان جنوبی ادامه داد: در فضای مجازی برنامه های مختلفی از جمله پوستر و کلیپ برای گرامیداشت نیمه شعبان و ترویج فرهنگ مهدویت توسط این مرکز اجرا می شود که می توانیم زمینه را فراهم کنیم. برای ناهار

کفاشی با بیان اینکه رسالت این مرکز یک ماموریت آموزشی است، گفت: این مرکز آمادگی دارد در زمینه آموزش و آسیب شناسی مهدویت در جلسات مختلف با دانش آموزان و سایر نهادهای فرهنگی گام موثری بردارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید