جمع آوری معتادان سطح یزد یک کار جدی برای مردم است


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893162

عزیزی معاون استاندار یزد گفت: جمع آوری معتادان متجاهر یکی از مطالبات جدی مردم است که با برنامه ریزی دقیق قابل انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی اکبر عزیزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه و معارفه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه مواد مخدر در هر ده آسیب اجتماعی نقش موثری دارد، اظهار داشت: بر این اساس باید تمام تلاش خود را برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی انجام داد. گسترش اعتیاد مردم جامعه به ویژه نسل جوان به این بلای خانمان سوز عادت کرده اند.

وی افزود: انتظار داریم راه اندازی کمپ های معتادان متجاهر در دستور کار دولت سیزدهم و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد و بر همین اساس به دنبال ایجاد کمپ های ماده 16 علاوه بر ایجاد بند 15 غیرنظامی هستیم. اردوهای اجباری .البته این وظیفه شوراست که مجوزهای لازم را دریافت کند و آن را راه اندازی کند که باید به طور گسترده انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در خصوص برخورد با معتادان متجاهر و محو چهره شهر از این افراد اظهار داشت: جمع آوری این افراد و پاکسازی چهره شهر یکی از مطالبات جدی مردم است و با توجه به اینکه تعداد این افراد کمتر از 1000 نفر است، می توان با برنامه ریزی دقیق این افراد را جمع آوری کرد.

وی رسیدگی به پرونده های قدیمی، ساماندهی پارکینگ هیأت مواد مخدر و تعیین تکلیف وسایل نقلیه موتوری را از مهمترین ماموریت های هیأت هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دانست و اظهار داشت: بیش از 1500 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این پارکینگ وجود دارد که در این پارکینگ حضور دارند. باید انجام شود، اگر مربوط به بیت المال است تحویل داده شود و اگر مربوط به قاچاقچیان است برگردانده شود، زیرا این موضوع مصداق حقوق مردم است و همه باید در قبال مردم پاسخگو باشیم. حقوق.

لزوم پیگیری ارائه تجهیزات و امکانات به شورا، پرهیز از الگوهای کلیشه ای و بهره گیری از خلاقیت در ارائه آموزش، ورود جدی به حوزه درمان، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و برگزاری جلسات بر اساس تقویم سالانه دیگران مطالبی را مطرح کردند که عزیزی مطرح کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات مینا فرهی فرد در مدت تصدی ریاست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل و محمدحسین امامی میبدی به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید