جهاد اولویت اصلی برای تبیین تکلیف هر کارمند در همه جای کشور / معیشت مردم است


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805386

محمدی گفت: معیشت و اقتصاد مردم برای ما در اولویت است و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در گوشه و کنار کشور وظیفه خطیر جهاد تبیین انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرام محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما سبلان اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران سرآغاز دوران جدیدی در جهان نامیده می شود که ما آن را آغاز نکرده ایم و اکنون چهل سال تجربه پیشرفت روزافزون داریم.

وی با بیان اینکه انقلابی در قالب جمهوریت و محتوای اسلامی در دنیا نمی شناسیم، افزود: در این سال ها درگیر بحران های مختلف داخلی و بین المللی در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی و… بوده ایم. .” ما چیزهای ارزشمندی به دست آورده ایم که به ما در برنامه ریزی کمک می کند.

فرماندار نیر گفت: امروز در دو حوزه نیازمند تلاش هستیم، اولاً جهاد تبیینی توصیه مقام معظم رهبری و این جهاد مساوی با جنگ شناختی و جنگ ادراکی است که در فضای مجازی علیه کشورمان انجام می شود. و نقاط مختلف جهان.”

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به معیشت و فرهنگ جامعه توصیه اکید کردند، گفت: فراموش نکنیم که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و اساس اعتقادات ما فرهنگی است اما معیشت و اقتصاد مردم در اولویت است. او باید وظیفه خطیر خود را در تبیین جهاد انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم و گسترش خدمات مردم بداند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید