جهاد تبیین رمز پیروزی در جنگ روایات است


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910784

در مراسم «جواب و الفت با وابستگان» سپاه کهگیلویه خاطرنشان شد;

امام جمعه دهدشت گفت: جنگ امروز بسیار سخت تر از جنگ دوران دفاع مقدس است چرا که در جنگ هشت ساله دشمن دشمن مشخص بود اما امروز با دشمنی نامرئی روبرو هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، به همت بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه و کانون وابسته، مراسم صلح و آشتی با وابستگان و خانواده های سپاه در حسینه ثارالله دهدشت برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران بازنشستگی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: یکی روحانیت و دیگری پاسدار. وی گفت: جنگ هرگز پایان نخواهد یافت و تا زمانی که حق و باطل وجود دارد، جنگ خواهد بود.

علی اصغر پوربهست با اشاره به اینکه حراست مقدس برگ زرینی در کتاب افتخارات ایران اسلامی است، افزود: همه ما به شما افتخار می کنیم و اگر روزی در حریم مقدس سربلند شوید و به ندای امام زمان (عج) پاسخ دهید. امت، در این قیام اخیر که در شهر به پا شد، شما عزیزان نیز در اولین ثانیه ها برای دفاع از انقلاب حضور داشتید.

وی با اشاره به نقش ممتاز افراد تحت تکفل در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و گذر کشور از مشکلات، تصریح کرد: نقش شما در جهاد تبین آشکار و کار خانواده هایتان در دوران دفاع مقدس است. محافظت اگر بیشتر از شما نباشد، کمتر است. از تو نبود

پوربهشت ادامه داد: همسرانی که با اشتیاق شوهر و فرزندان خود را به جبهه می فرستادند کار زینبی را انجام می دادند و اگر انقلاب ما حسینی است، حتماً زینبی هم است و زنان ما با عزاداری حضرت زینب (سلام الله علیها) گناهان خود را فراموش نکردند.

امام جمعه دهدشت در این دیدار با اشاره به اینکه خواست خدا بالاتر از همه اراده هاست، گفت: همه مشکلاتی که ما گرفتار آن هستیم به این دلیل است که به کلام خدا عمل نمی کنیم.

حجت الاسلام علی واحدانی فر به مشکلات دوران گسترش اسلام در زمان پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: در آن زمان عمامه از سر پیامبر(ص) و پیلمبر(ع) برداشته شد. ) از تبلیغ دین خدا دست برنداشتند، اوج بی دینی این است که ما به خدا اعتقاد نداریم یا ضعیف هستیم و نباید در این شرایط در میدان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس وقتی خداوند به شما می گوید حرکت کنید ما شما را در مقابل کفار و منافقین یاری می کنیم، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی همه دنیا دیدند که ما چیزی جز توکل به وعده های خدا و انفاق نداشتیم. اراده حق تعالی قرار بود انقلاب شود و پرچمش به دست صاحب اصلیش امام زمان (عج) برسد.

وحدانی با اشاره به اینکه برخی می ترسند این انقلاب به زودی تمام شود، نترسید، خواست خدا بالاتر از اراده است، ادامه داد: توکل به خدا برای ما کافی است و شما با خواست خدا در جنگ پیروز شده اید.

وی با بیان اینکه جنگ امروز بسیار دشوارتر از جنگ دوران دفاع مقدس است، گفت: در جنگ هشت ساله دشمن مقابل مشخص بود اما امروز با دشمنی نامرئی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه امروز جهاد کبیر نیاز اصلی جامعه است، گفت: جهاد سیاسی مهمترین مصداق جهاد کبیر امروز است و برخی از سکوت های امروز پابرجا نیست، جهاد مقابله با دشمن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید