جهاد علمی وظیفه دانشجویان بسیجی است/لزوم ورود دانشجویان به صنعت خودرو


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894770

فرمانده نیروی زمینی ارتش حضرت عباس(ع) با انتقاد از وضعیت صنعت خودرو در کشور، کشور را نیازمند مدیران عامل با درایت دانست و گفت: دانشجویان باید با ورود به صنعت خودرو ضمن انجام جهاد علمی در این زمینه، برای کشور اقتدار ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سردار غلامحسین محمدی فرمانده اصیل سپاه حضرت عباس(ع) به تشریح اهداف بسیج در دوره توانمندسازی فعالان بسیج دانشجویی استان اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گفت: دانشجویان بسیجی نقش مهمی در نرم افزار دارند. جنگ و تحقق تمدن مدرن.اسلامی داشته باشد

وی از حضرت علی (ع) به عنوان بهترین و مهمترین الگوی بسیج در همه عرصه ها نام برد و گفت: امروز دانش آموزان بسیجی باید در راستای پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی فقیه زمان تلاش کنند. ، با بصیرت مالک اشترگونه.

سردار محمدی اصل، بصیرت و بصیرت افزایی را رسالت دانش آموزان امروز در جامعه برشمرد و گفت: دانش آموزان ضمن کسب بصیرت های لازم، با بصیرت افزایی در جامعه، توطئه های روز افزون دشمنان را نیز خنثی کنند.


6aa27461 1fbc 4aaf 97ef 05be54a7c3de خبر خاکستری

وی همچنین به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز بر بسیجیان لازم است که با پیروی از شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس در همه عرصه های انقلاب حضور داشته باشند و رهبری خود را در عمل به اثبات برسانند.

فرمانده ارتش حضرت عباس(ع) با یادآوری تقدیم 3400 شهید استان اردبیل در دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان امروز وارث رشادت ها، رشادت ها و بصیرت رزمندگان اسلام هستند.

وی به 55 شهید دانش آموز استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ایمان به خدا تنها سلاح رزمندگان ما در مقابل تجهیزات دشمن در شرق و غرب بود.

این یادگار دوران دفاع مقدس، حوزه اندیشه و دانش و تولید فناوری را یکی از عرصه های اصلی در چالش های پیش رو ذکر کرد و گفت: دانش آموزان امروز ما باید با حضور در عرصه علم و دانش با چالش های پیش روی خود مواجه شوند. تولید فکر و فناوری برای ساخت.

وی به گروه های جهادی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بدنه 2200 گروه جهادی استان اردبیل متشکل از جوانان است که بیشتر آنها دانشجو هستند.

سردار محمدی عسل در ادامه سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب کشور ما چیزی نداشت و حتی در حوزه پزشک به کشورهای همسایه نیاز داشتیم در حالی که بعد از انقلاب اسلامی با وجود همه جنگ ها و ناتوانی ها. تحریم های دشمنان ما امروز جزو کشورهای پیشرو در زمینه جذب علوم و فناوری های جدید هستیم.

وی به توان نظامی کشور اشاره کرد و گفت: در سایه انقلاب اسلامی و سرسختی ملت ایران در عرصه های مختلف دانش از انرژی هسته ای گرفته تا پزشکی به خودکفایی رسیده ایم و در برخی موارد همچنین صادرکنندگان».


c73a497c bacc 4431 9a66 f66e787948b1 خبر خاکستری

سردار حضرت عباس(ع) جوانان امروز را ادامه دهنده راه همان شهدا دانست و گفت: تنها با تفکر انقلابی و تلاش جهادی می توان به تمدن نوین اسلامی دست یافت و این امر در سایه ایثار و بصیرت میسر می شود. از دوران جوانی عاشورا

وی به لزوم برنامه ریزی و دستیابی به فناوری های نوین اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به مدیران عامل نیاز دارد زیرا با مدیران بی دقت کارها پیش نمی رود.

سردار محمدی اصل به ویژگی های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجیان با بصیرت خود در عاشورا پرچمدار حرکت های انقلابی در همه عرصه ها هستند.

وی خواستار تعریف افق های ناشناخته برای جوانان شد و گفت: امروز پژوهشگران ما موظفند با برنامه ریزی منسجم و دقیق چالش های پیش رو را شناسایی و کاستی های کشور را در زمینه های مختلف شناسایی و برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهند. یک قدم بردار

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با انتقاد از صنعت خودروسازی کشور گفت: امروز جوانان ما باید با جهاد علمی وارد این صنعت شوند و بهترین و باکیفیت ترین خودروهای با تکنولوژی پیشرفته را به مردم مومن و انقلابی کشور ارائه دهند. درست مثل صنایع نظامی

وی با بیان اینکه آینده ما در گرو تلاش، فکر و برنامه ریزی مضاعف است، گفت: همه نوابغ کشور همانطور که به آسایش و آسایش خود تمایل دارند باید خود را صاحب خانه بدانند و برای ملت تلاش کنند که در این صورت است. ، موفقیت بزرگی نیز حاصل خواهد شد.


edcccee3 de10 4ceb a389 b5828361de64 خبر خاکستری

سردار محمدی اصل به ضرورت جهاد علمی دانشجویان در زمان حاضر اشاره کرد و گفت: آینده جوامع بشری در گرو پیشرفت علمی است زیرا امروز قدرت علمی حرف اول و آخر را در معادلات جهانی و کشوری که قدرت علمی دارد می زند. و قدرت بهتر است

وی جهاد علمی را وظیفه امروز دانشجویان بسیجی برشمرد و گفت: ایجاد روحیه جهادی در گرو بصیرت و بصیرت است.

سردار حضرت عباس(ع) حرکت های جهادی را نیازمند روحیه جهادی دانست و گفت: جوانان در کنار جهاد علمی به افزایش دانش نیز توجه کنند تا در دام دشمنان نیفتند و این مهم و ضروری است.

وی در ادامه به تبیین برکات نماز در زندگی انسان پرداخت و گفت: نماز ضامن موفقیت انسان در شبانه روز است زیرا نماز انسان را از وسوسه های شیطانی دور می کند و آنها را به سوی کمال و سعادت هدایت می کند.

در پایان این مراسم از خانواده دانش آموز شهید محمد حیدری تجلیل شد.


047efadc b549 46c5 87c7 b5dc7e53c89c خبر خاکستری

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید