جوانان باید با جهاد در تقویت ارزش های اسلامی نقش آفرینی کنند

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781678

سرهنگ مجوری گفت: یکی از مشکلات اساسی امروز کشور فضای مجازی است که جوانان باید با جهاد در تقویت ارزش ها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم نقش آفرینی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محمد مجوری فرمانده سپاه اراک در بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی گفت: عظیم در بخش های مختلف حاصل تلاش بسیج در کشور است.

وی افزود: امید آفرینی، جهاد همه جانبه و خدمت بی منت به مردم یکی از رسالت های مهم بسیج در گام دوم انقلاب است که باید با استفاده از ظرفیت مردم و تجربیات گذشته محقق شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: یکی از مشکلات اساسی امروز کشور فضای مجازی است که جوانان باید با جهاد در تقویت ارزش ها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم نقش آفرینی کنند.

وی گفت: مهمترین راهبردی که می تواند فضای مجازی را به فرصت برای کشور تبدیل کند، استفاده از ظرفیت بسیج مردمی برای تولید محتوای فاخر است و رویداد محتوای بسیج دیجیتال در این راستا گام برخواهد داشت.

مجوری ادامه داد: جوانان و نوجوانان مهمترین رکن بیانیه گام دوم انقلاب هستند که باید در امید آفرینی و آزادسازی شهرهای هرمشهر نقش آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اعلامی گام دوم انقلاب، قوی شدن در همه ابعاد و رسیدن به خودکفایی است و جوانان باید با جهاد علمی به این مهم دست یابند و آینده ای روشن برای اسلامی بسازند. ایران. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید