جوانان مسئولیت پذیر نقش مهمی در گسترش فرهنگ اسلامی دارند


ساعت: 17:31
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891549

حجت الاسلام یوسف احمدی گفت: اگر جوانان شایسته با قرار گرفتن در مناصب مناسب مسئولیت پذیر باشند، می توانند نقش مهمی در گسترش فرهنگی انقلاب اسلامی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی که با حکم ریاست سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد. امام خمینی (ره) رسالت بزرگ تبلیغ را بر عهده دارند، چرا که در جمهوری اسلامی ما به تبلیغات مناسب نیاز داریم.

وی ترویج اسلام ناب محمدی را یکی از مهمترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی می داند و می افزاید: خط مشی تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس اندیشه های امام (ره) و مقام معظم رهبری تدوین شده است.

احمدی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی با بصیرت و درایت خود به این نکته مهم اشاره کردند که مهمترین عامل برای بقای انقلاب اسلامی ایران مشارکت است. جوانان در اداره آن و به کارگیری نیروهای جوان در پست های مهم کشور.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه، نقش جوانان را در تحقق تمدن اسلامی ویژه دانسته و تاکید دارند که جامعه جوان کشور باید بر ماندگاری انقلاب اسلامی و نظام مقدس صحه بگذارد. جمهوری اسلامی ایران و حکومت آینده خود را بر عهده بگیرد و شکی نیست. نه اینکه نسل امروز همه مسئول درک وضعیت ایران قبل از انقلاب باشند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای فرهنگی و تبلیغی است، گفت: موضوع توجه به فرهنگ جامعه نیز از دیگر مواردی است که باید برنامه ریزی شود و بر روی آن انجام شود. برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنند. اگر جوانان شایسته مسئولیت پذیر باشند و در جایگاه های مناسب قرار گیرند، می توانند نقش مهمی در گسترش فرهنگی انقلاب اسلامی داشته باشند.

لازم به ذکر است امروز یکشنبه 9 مرداد ماه مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد. استان، حراست کل سازمان تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه.

در این مراسم از زحمات چندین ساله سیروس یاری قدردانی و «یاسر عظیمی» به عنوان مدیر حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید