حاج قاسم اهل رانت نبود و فرزندانش در آمریکا و انگلیس زندگی نمی کردند

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796436

عسگر نقی زاده گفت: حاج قاسم اهل رانت نبود، از موقعیت خود برای فرزندانش استفاده نکرد، تا آخرین روز برای کشور و دینش جنگید؛ در حالی که این حاج قاسم رانتی می خواند. به همین دلیل ادامه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه پهلوی در مورد شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی را سرباز وطن می خواند; یک نفر مسئول رژیم پهلوی بود و داماد شاه بود.

عسگر نقی زاده گفت: وقتی داعش به 40 کیلومتری ایران رسید، گفت تهران را می گیریم. تصمیم آنها این بود که سوریه، عراق و لبنان را بگیرند و بعد به ما حمله کنند، اگر داعش به کشور ما حمله کند مثل سال 59 می شود که با 35 کشور جنگیدیم. اما این موضوعات کمتر در رسانه ها مطرح می شود.

نقی زاده در پاسخ به سوالی درباره راز ماندگار سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم اهل رانت نیست، از موقعیت خود برای فرزندانش استفاده نکرده است، هیچ جا گفته نشده که این مرد به دنبال پول و مال دنیاست، او چارچوب است، مال خودش است. بچه ها زندگی می کنند آمریکا و انگلیس نبود، همه معتقد بودند که حاج قاسم برای کشور و دینش کار می کند. او تا آخرین روز برای وطن و دینش جنگید، پس زنده ماند.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به عاملان ترور شهید سلیمانی گفت: ببینید چه کسی سردار سلیمانی را کشته است، اندازه را ببینید. رئیس جمهور یک ابرقدرت جهان می گوید این مرد را بزن اگر می خواهی بدانی حاج قاسم چقدر بزرگ است و ببین چه کسی دستور کتک خوردن او را داده است، رئیس جمهور آمریکا دستور داده است.

وی افزود: او به عنوان سردار سلیمانی ایرانی با پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد، در حالی که ممکن است از نظر موقعیت و آداب و رسوم بین المللی از شما پایین تر باشد، اما او را مجاب کند که وارد سوریه شود؛ حاج قاسم مردی بود که به داعش رفت. زمانی که بدون جنگ وارد کردستان عراق شد.

نقی زاده در پایان گفت: حاج قاسم سلیمانی مظهر مردی شجاع، با درایت و تدبیر و ایثار در راه دین و کشور است. او بی پروا شجاع نبود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید