حاج قاسم راهی برای دشمن نگذاشته بود/ دستور ترور سردار سلیمانی به خاطر نفوذ او بود.

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797906

قاسم جعفری گفت: حاج قاسم از جمله افرادی بود که هیچ راهی برای تسلط دشمن برای خود باقی نگذاشته بود، لذا دشمن استراتژی حذف را انتخاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاسم جعفری نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصرترک با بیان اینکه مکتب حاج قاسم باید به خوبی درک، تبیین و پیگیری شود، گفت: اگر در این راستا گام برداشته شود رستگاری حتمی است.

وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام پایین تر است، گفت: نگاه به گذشته تمدن جای تاسف دارد زیرا در حال حاضر 51 کشور جهان که بالغ بر 50 درصد جمعیت آن مسلمان هستند، سهم کمی از نفوذ در جهان دارند.

جعفری جایگاه اقتصاد در جهان اسلام را وابسته به فرآورده های طبیعی از جمله نفت دانست و افزود: سوال.

مدرس دانشگاه های تهران خاطرنشان کرد: طرح بحث های اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد درونگرای مقام معظم رهبری در چندین سال متوالی قطعا در راستای تغییر این موضوع است.

جعفری وجود دشمنان داخلی در میان این امت را یکی از دلایل بدبختی جهان اسلام خواند و گفت: از دشمن جز دشمن نباید انتظار داشت، اما در داخل افرادی هستند که زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کنند.

وی یادآور شد: اگر بخواهیم از این شرایط خلاص شویم باید در همه ابعاد تحول ایجاد کنیم.

جعفری خاطرنشان کرد: حاج قاسم همان تفکر و روشی بود که به دنبال تغییر شعور امت اسلامی و ایجاد تحول در همه امور بود که امت اسلامی را به اوج برساند تا چنین فردی هدف دشمن قرار گیرد. .

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در اولین گام تحقق عملی محور مقاومت با الهام از استاد و رهبری بود و خبرگان خوب می دانند که تشکیل محور 350 میلیونی به عنوان محور مقاومت نیاز به فوق العاده دارد. مشترک.

جعفری تاکید کرد: دستور ترور سردار سلیمانی تنها به دلیل اقدامات عالی سردار در میدان نبرد نبود، بلکه به دلیل نفوذ نیروی معنوی وی بود.

دکتری فقه و اصول مبانی اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه نوع جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم وجود دارد، گفت:

نماینده اسبق مردم بوینورد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان جهان اسلام با روش های الکترونیکی و رزمندگان سایبری که سال هاست خلق کرده است بر جهان حکومت می کنند.

جعفری یادآور شد: دشمن ابتدا در راهبرد هضم پیشروی می کند، در صورت شکست کلمه حذف را انتخاب می کند.

یکی از اساتید دانشگاه های تهران گفت: حاج حاجسم از جمله افرادی بود که هیچ راهی برای تسلط دشمن برای خود باقی نگذاشته بود، لذا دشمن استراتژی حذف را انتخاب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید