گوشه های پنهان ترور حاج قاسم سلیمانی توسط سردار حاجی زاده

ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798807

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از زوایای پنهان ترور شهید سلیمانی می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، یاران حاج قاسم که در حضرت حسین فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: دو سال از شهادت حاج عزیزمان می گذرد. قاسم سلیمانی ماجرا در این مدت آشکار شد و به همین مناسبت به گوشه هایی از زوایایی که آمریکا دنبال کرد و از این جنایت بزرگ نتیجه گرفت اشاره می کنم.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در آمریکا و پیروانش که اطلاعاتی را ارائه کردند یا اعلام رضایت کردند، در این جنایت به دنبال حذف فیزیکی یک فرمانده نبودند، بلکه به دنبال وارد کردن ضربات سنگین به نظام ما بودند و قصدشان این بود که فراتر از سوال.

سردار حاجی زاده گفت: بر اساس بازی اطلاعاتی و نظامی آمریکا متقاعد شده بودند که ایران به این ترور پاسخی نخواهد داد. زیرا در آن روزها ایران در شرایط بد و فشار حداکثری در حالت سلطه قرار داشت و می توان گفت رژیم تروریستی آمریکا زانو و سلطه خود را به ایران فروخت و لحظه شماری می کرد که ایران سقوط کرد و نیاز به ضربه ای داشتند که وارد شود. ایران از ادامه راه دست بردارید و مقاومت مردم در برابر فشار حداکثری را متوقف کنید و به اهداف خود برسید.

فرمانده سپاه گفت: اولین هدف آمریکا از ترور سردار، واگذاری ایران بود. اگر در عرصه های سیاسی، نظامی و غیره عقب نشینی کنیم، مجبور به عقب نشینی هستیم و این عقب نشینی لطمات جبران ناپذیری به چهره انقلابی ما وارد می کند.» دستور!

وی ادامه داد: اگر آمریکا فقط به دنبال حذف فیزیکی بود می توانست از روش های دیگری استفاده کند یا برای فرار از مشکل بگوید ما اشتباه می کنیم. اما آنها به صراحت گفتند که هدف ما کشتن شهید سلیمانی است و رئیس جمهور آمریکا مسئولیت آنها را بر عهده گرفت و مسئولیت آن قتل را بر عهده گرفت. آنها ده ها سال است که برای دموکراسی و حقوق بشر مبارزه می کنند، و همه آنها به یکباره تجارت کردند، زیرا اهداف بزرگی را دنبال کردند، نه فقط حذف فیزیکی.

سردار حاجی زاده گفت: شهید سلیمانی عامل شکست نقشه های آمریکا از جمله تشکیل گروه های تروریستی و داعش در افغانستان، عراق و منطقه بود. یکی دیگر از اهداف ترور شهید سلیمانی، کشته شدن دلیرمردی است که در دفاع از شیعه، سنی و شیعه به آن اشاره نشده است، «ضربه ای بر محور مقاومت». اگر این جنایت بی پاسخ بماند، نیروهای محور ناامید خواهند شد.

فرمانده سپاه بعدا گفت: یکی از اهداف ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی امتیاز دادن به رژیم صهیونیستی بود. اگر این اتفاق بیفتد می تواند از لابی رژیم صهیونیستی در انتخابات و مسائل مختلف استفاده کند. یکی دیگر از اهداف آمریکا در ترور شهید سلیمانی، به زیر کشیدن اکثر حکام مرتجع منطقه است. در ماجرای 11 سپتامبر، حمله آمریکا به عراق برای همه از جمله کشورهای اروپایی ترسناک بود، زیرا نمی دانستند واکنش آمریکا چه خواهد بود.

سردار حاجی زاده گفت: وی با انجام این اقدام تروریستی در کشور ثالث بدون رعایت اصول دیپلماتیک دست به کشتار می زند و انتظار می رود کشورهای منطقه متشنج شوند و جذب آنها در منطقه نسبت به گذشته افزایش یابد.

وی افزود: آمریکا تصور می کرد ایران هیچ اقدامی نمی کند اما با شنیدن شعار ملت ایران ترسید و بحث رسیدن به 52 نقطه را مطرح کرد و در بیانیه ای گفت که مسئله پیروزی را مطرح کرد. ما نگران بودیم، از سه طریق به حضرت آقا پیغام دادم و ایشان پاسخ دادند که ایشان نگران من نیستند و کار خود را انجام می دهند و این (انتقام) باید هر چه زودتر انجام شود.

فرمانده سپاه با بیان اینکه آمریکا حرکت نیروهای موشکی را رصد می کند، اطمینان داد که ما انتقام خواهیم گرفت، گفت: آمریکا می دانست که ما انتقام می گیریم، اما نمی دانست کجا و چگونه و در آماده باش بودند. نیروی انسانی خود را در منطقه مستقر کردند.

سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه همزمان با اسد شاهد تحقیر نیروهای آمریکایی هستیم. وی گفت: پس از بی نتیجه ماندن تهدید 52 نقطه ای، آمریکا موضع دفاعی گرفت و نیروی دریایی و یگان دریایی خود را از خلیج فارس که تصاویر ماهواره ای موجود است خارج کرد. آنها نیروی انسانی خود را به کار گرفتند.

وی گفت: نزدیک به 2000 نفر از حاضران در عین الاسد شاهد حملات موشکی ایران بودند و با آن موشک ها ویروسی به نیروهای آمریکایی منتقل شد که امروز به ارتش آمریکا سرایت کرده است. این ویروس ترس و وحشت بود. ارتش آمریکا تا شب حمله ایران به پادگان عین الاسد از اینکه هیچ کس آنها را تهدید نظامی نکرده است، وحشت کرده است.

سردار حاجی زاده گفت: بعد از حمله ایران به عین الاسد کشورهای دیگر آمریکا را تهدید نظامی می کنند و همه به قدرت هالیوود و پوچی آمریکا پی برده اند. امشب آغاز فروپاشی رژیم تروریستی آمریکا بود، حوادث عراق و سوریه سرآغاز پایان آمریکاست و همه از شکست تهدیدهای آمریکا در جهان و پیروزی ملت ایران آگاه هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در این صورت محور مقاومت جان گرفت و قدرت های بزرگ اساس آمریکا را به رسمیت شناختند. از آن زمان، آمریکایی ها اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و ما می دانیم که فرماندهان و سربازان آمریکایی چه می گویند.

وی با تاکید بر اینکه تحرکات خودجوش و ضرب و شتم مقاومت علیه آمریکا تا زمانی که آنها مجبور به ترک منطقه شدند ادامه یافت، گفت: انتقام خون شهید سلیمانی ادامه دارد و عاملان آن آرام نگیرند. اعراب که از حمایت آمریکا تشویق شده بودند، ناامید شدند. بسیاری از کشورها از این سبک ایران درس گرفته اند و همگی دیده اند که آمریکا در مقابل ایران زانو زده است.

سردار حججی زاده با بیان اینکه نفوذ و اقتدار شهید سلیمانی در ایران و جهان امروز از قاسم سلیمانی بیشتر است، گفت: عین الاسد آغاز راهی بود که مقاومت و خونخوار حاج قاسم و آمریکایی ها ادامه می دهند. برای پرداخت هزینه باید زودتر منطقه را ترک کنند.

وی گفت: ترور حاج قاسم سلیمانی به دستور اسرائیل انجام شد و اسرائیل هر روز خرج مردم آمریکا می کند و این افراد مستقیم و غیرمستقیم اسیر اسرائیل هستند. زیرا حاکمان آمریکا خود را وقف لابی صهیونیستی کرده اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، قدس و هوانیروز قوی‌تر از یک ماه پیش هستند. این تولید انرژی روزانه انجام می شود. ما باید به خواست مقام معظم رهبری برای قدرت ادامه دهیم و از مردم شریف ایران به عنوان سرباز می خواهم که ضعیف ترین خاکریز ما یعنی بخش اقتصادی را در سایه این دولت انقلابی و در اقتصاد و ارتش تقویت کنند. قوی شدن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید