حاج قاسم; سند آزادگی، بصیرت، ایثار و شهادت / شهید سلیمانی سندی برای جبهه مقاومت بود.

ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797794

در گفت و گو با مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور معنوی؛

حجت الاسلام علیرضا عسگری حسامیه گفت: حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود، او سندی برای ملت ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا عسگری حسامیه مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور روحانیت همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: به همین قیمت، سند گاهی یک، دو و. سه برگه، اما اثبات مالکیت صدها هکتار زمین، امور مادی ما با این اسناد تعیین و تضمین می شود.

وی گفت: سوال این است که چگونه می توان ارزش های معنوی را اثبات کرد؟ وی بیان کرد: در ارزیابی های معنوی گاهی یک جمله یا صحنه و گاهی یک اتفاق و یک شخص می تواند یک صفت معنوی به عنوان سند ارزیابی باشد.

این کارشناس مذهبی گفت: امروز از حاج قاسم سلیمانی بسیار یاد می کنیم و برای گرامیداشت یاد و خاطره او نام این شهید را بزرگ می دانیم چرا که حاج قاسم سلیمانی یک شخص، سندی برای مردم ایران نبود. این نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بود.

وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند شهید قاسم سلیمانی را به چشم یک نفر نبینید، به چشم مکتب نگاه کنید یعنی این. روحیه نظامی و غیرت ملت ایران زبانزد است.

عسگری حسامیه گفت: افرادی که حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارند بزرگ محسوب می شوند و یادواره این شهید بزرگوار برگزار می کنند و بر مزار شهید زیارت می کنند، افرادی هستند که می خواهند با این سند ارتباط خود را ارج بگذارند و نجابت خود را ثابت کنند.

به گفته وی، همه کسانی که در دل عشق شهید سلیمانی دارند، در واقع سند شرافت، نجابت، عزت و غیرت دارند، جان به خاک سپرده شده است.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صحنه های مبارزه و خاطرات زندگی حاج قاسم سلیمانی سند ارزش معنوی بیان شده است.

وی گفت: اگر از جوانان دعوت می شود تا سیره حاج قاسم سلیمانی را مطالعه کنند به این دلیل است که به این سند توجه دارند و از این سند شرافت و اهتمام و نجابت فاصله نمی گیرند، بلکه صفات ارزشمندی است که قاسم دارد. سلیمانی آری روح و وجودشان را حفظ کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید