حامیان این نظام/ مسئولان باید کارکرد واحدهای اقتصادی را در اولویت قرار دهند

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798582

در خطبه های نماز جمعه آذربایجان غربی از او یاد شده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار و برخی موضوعات روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه در موضوعات روز مطالبی را مطرح کردند:

مسئولان باید کارکرد پنجره واحد اقتصادی را در اولویت قرار دهند

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با تاکید بر اینکه ایجاد پنجره واحد اقتصادی در اولویت است، گفت: این موضوع از سوی مسئولان قبلی مطرح شده و همچنان حل نشده است.

وی تاکید کرد: موضوع پنجره واحد سرمایه گذاری که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بود باید در دولت جدید پیگیری شود و پنجره واحد اقتصادی راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب یک معضل اجتماعی است، گفت: چون عفاف و بی حجابی موجب فساد در جامعه می شود و به هیچکس مربوط نمی شود و بی توجهی به این موضوع عذاب الهی و جامعه به لجام گسیختگی می انجامد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ادامه داد: همه جامعه باید به موضوع عفاف و حجاب توجه کنند چرا که خداوند متعال غیور است و انسان غیور را دوست دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریش گفت: حجاب موضوع مهمی است که خداوند متعال آیات متعددی در قرآن کریم در این زمینه نازل کرده است و این یک واجب شرعی است.

وی با اشاره به حضور مردم در همه صحنه ها ادامه داد: مردم همیشه در همه صحنه ها سر کار آمدند و در 9 دی آمدند و شورش را فرو نشاندند و حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان هوشمندی بود. و بصیرت.”

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور چشمگیر مردم نشان داد که مردم قدردان جامعه هستند و حضور مردم نشان دهنده حمایت آنها از مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین قریش افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که بدون حمایت مردم کاری از دستشان بر نمی آید و این حضور مردم نیز نشانه اهتمام خداوند متعال به این کشور است.

وی در خصوص مشکل تکدی گری نیز گفت: مسئولان استانی باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند چرا که این موضوع در شأن جامعه ما نیست.

وی با اشاره به لزوم توجه مسلمانان به اعمال خود گفت: انسان برای انجام هر کاری باید همیشه آخرت، جهنم و بهشت ​​را در نظر داشته باشد و به این مسائل توجه ویژه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: صاحبان عقل و اندیشه نیز در همه آداب و حرکات خدای متعال را یاد می کنند و باید طوری رفتار کنیم که جهنم نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: مؤمن و مسلمان باید به این قسمت از رفتار و گفتار خود توجه ویژه ای داشته باشند که اعمالش به جهنم یا بهشت ​​می رود، زیرا اگر انسان به فکر کتاب و حساب باشد، عملش به جهنم یا بهشت ​​می رسد. بسیار مناسب

با ترویج بی حجابی مراقب اندلس ایرانی باشید

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب گفت: باید مشخص کنیم که در کدام سمت هستیم، راست می گوییم یا باطل.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه عده ای بنا به مصلحت خود در همه جا رنگارنگ می شوند، افزود: باید مسیر و جایگاه ما مشخص باشد و مشخص باشد که در طرف حق یا باطل هستیم وگرنه اگر دوطرفه عمل کنیم ما در واقع منافق هستیم.»

وی با بیان اینکه باید از آثار و برکات این ایام عزاداری ایام فاطمیه سال بهره ببریم، گفت: نباید به گونه ای باشد که پس از دو یا سه روز در مجالس و بازی و مجالس مخالف. دستورات دین و اسلام و امر حرام انجام شده است، حضور داشته باشیم.

حسن زاده با اشاره به سالروز گشایش حجاب و تاکید بر اینکه بانوان باید مراقب حفظ حجاب باشند، گفت: برای این حفظ حجاب و حفظ چادر خون ریخته شده است و خانم ها نباید از چادر استفاده کنند. به بهانه های مختلف «بگذار کنار.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بانوان محجبه و متدین باید به عنوان الگو معرفی شوند، تصریح کرد: همه دستگاه ها و مسئولان فرهنگی باید اهتمام داشته باشند چرا که برای این حجاب خون داده ایم.

وی با اشاره به چگونگی نابودی اندلس افزود: دشمنان اسلام با تشویق به وحی، لجام گسیخته، شهوترانی و ایجاد نزاع و تفرقه، اندلس تحت سیطره مسلمانان را ویران و ویران کردند، پس باید مراقب بود.

در پشت موج حجاب و حیا می توان توطئه و تلاش دشمن را دید

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اجرای طرح استعماری لغو حجاب توسط رضاخان (حجت 1314) گفت: به نظر خوب است.

امام جمعه پلدشت افزود: با وجود تخریب گسترده علیه حجاب و عفاف، موج حجاب خواهی زنان در غرب واقعیتی انکارناپذیر است؛ اما با وجود تجاوز به حجاب و عفاف، موج حجاب طلبی در غرب امری انکارناپذیر است. تصویب قانون منع حجاب در به اصطلاح مهد دموکراسی، فرانسه، تنها یکی از شناخت های عملی نظام سرمایه داری برای این جنبش به سرعت رو به رشد زنان در غرب است.

وی با تاکید بر لزوم جنگ اراده در فضای مجازی و لزوم مقابله هوشمندانه گفت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات موجب تقویت بسترهای ارائه خدمات (سکوهای داخلی، ارتقای سواد رسانه ای در سطح افکار عمومی) می شود.

امام جمعه پلدشت با اشاره به دستاوردهای تحقیر ائتلاف آمریکایی در جبهه یمن مقاومت افزود: خبر تسخیر کشتی امیر توسط انصارالله یمن؛ به نقل از ایرنا این خبر آسان نیست. این اتفاق مهم و آغاز فصل جدیدی در معادلات منطقه ای به نفع جبهه مقاومت در غرب آسیا است. این اولین بار است که چنین عملیاتی صورت می گیرد و خود اجرای چنین عملیاتی آغاز جدیدی در تغییر ژئوپلیتیک و برقراری تعادل بازدارنده به نفع جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید