حامیان تجاوزات رژیم صهیونیستی صلاحیت اظهار نظر در مورد حقوق بشر را ندارند


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919418

دومین دور رایزنی های سیاسی بین وزارتخانه های امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و مسعود بن مومن معاون وزارت امور خارجه بنگلادش در رایزنی هیات های ایرانی و بنگلادشی در این دور از رایزنی ها راه های توسعه سیاسی، اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند. و همکاری فرهنگی دو طرف و تبادل نظر.

باقری: حامیان تجاوزات رژیم صهیونیستی صلاحیت و صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارند

همچنین در این دیدار که نمایندگانی از نهادهای اقتصادی بنگلادش نیز حضور داشتند، دو طرف بر برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و بنگلادش تاکید کردند و از تشدید تعاملات پارلمانی به عنوان پشتوانه ای برای استحکام روابط دوجانبه قدردانی کردند.

در این جلسه مقرر شد هیات های تجاری ایران و بنگلادش از جمله هیات های اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن، تعاملات تجاری تهران و داکا را افزایش دهند.

در این دیدار طرفین در خصوص مسائل منطقه ای و بین المللی نیز بحث و تبادل نظر کردند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اصالت حقوق بشر در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: نیروهایی که چندین دهه حقوق ملت مظلوم فلسطین را پایمال کرده و حمایت کرده و ادامه می دهند. حمایت از اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی با تمام قوا. ، اختیار و قدرت اظهار نظر در مورد حقوق بشر را ندارند.

دکتر باقری با اشاره به پیوندهای تاریخی، تمدنی و فرهنگی دو ملت ایران و بنگلادش، تحکیم روابط دو کشور را در گرو تعامل مستمر و گسترده دولت های ایران و بنگلادش در عرصه های مختلف دانست.

دیدگاهتان را بنویسید