حداقل هزینه مکالمه تلفن ثابت به صورت حساب مشترک اضافه شد


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901180

عبدالله بیان گفت: ستاد تنظیم بازار برای نگهداری و نگهداری شبکه ثابت حداقل 15 هزار تومان کارمزد به صورت حساب مشترکان مراکز شهری اضافه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله بیان مدیرکل مخابرات استان البرز درباره گلایه مردم از افزایش تعرفه تلفن ثابت در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مصوبه ستاد تنظیم بازار در مورد حداقل قیمت تلفن ثابت به سال 1400 برمی گردد.

بیان با بیان اینکه حفظ خطوط تلفن ثابت باعث ضرر و زیان شرکت مخابرات شده است، افزود: افزایش ناگهانی هزینه ها به ویژه حقوق و دستمزد باعث شده است که نتوانیم استحقاق آنها را پرداخت کنیم و بیمه آنها با تاخیر مواجه شود.

وی بیان کرد: ستاد تنظیم بازار برای نگهداری و نگهداری شبکه ثابت حداقل 15 هزار تومان برای مراکز شهری و 10 هزار تومان برای سایر شهرها به قبوض مشترکان برای نگهداری و نگهداری شبکه ثابت اضافه کرده و در حال اجراست.

بیان در خاتمه با اشاره به اینکه قبلاً درآمد حاصل از خط 5 هزار و 300 تومان بوده است، تصریح کرد: قطع یا قطع اینترنت ربطی به مخابرات ندارد و نحوه محاسبه هزینه ها به ما اعلام نشده است. اما امکان کسر هزینه ها وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید