حذف ارز ترجیحی در کاهش رانت و فساد موثر است


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838328

اما اسماعیلی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، خاطرنشان کرد: حذف ارز ترجیحی گام بزرگی در کاهش فساد و رانت خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح زاگرس، با اشاره به اینکه حذف ارز ترجیحی به دلیل رانت و فساد در اردیبهشت ماه یک موضوع کارشناسی است، به صبح زاگرس گفت: حذف باید تدریجی باشد و به معیشت مردم آسیب نزند. تا آنجا که ممکن است.

اما اسماعیلی با تاکید بر اینکه با حذف ارز باید ریشه های قاچاق و فساد شناسایی و قطع شود، افزود: مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و با این طرح شاهد گشایش اقتصادی در زندگی مردم خواهیم بود. “

وی با اشاره به اینکه عدالت در پرداخت ها و امنیت شغلی یکی از دغدغه های مجلس نمایندگان است خاطرنشان کرد: ایجاد شرایط لازم برای ارتقای رضایت از زندگی و برخورداری مردم از امنیت و رفاه اجتماعی وظیفه دولت و مجلس است. ارتباط، شاخص های مهم و اساسی یکی از ضروری ترین اولویت هایی است که باید در این حوزه با حمایت کارفرمایان و امنیت سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات ویژه در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید