حذف واسطه ها از روند تنظیم بازار با جدیت در حال پیگیری است

ساعت: 23:29
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789556

وزیر کشور گفت: دستگاه های نظارتی در سطح ملی و منطقه ای اقدامات مناسبی را برای حذف واسطه ها و دلالانی که دائماً قیمت ها را افزایش می دهند، انجام خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست هماهنگی اجرای مصوبات تنظیم بازار که با حضور مقامات ارشد وزارت کشور برگزار شد، از تلاش دولت برای کنترل قیمت ها در بازار خبر داد. بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، یک گروه اقدام مشترک متشکل از وزارت صمت، جهاد کشاورزی، سازمان جنایی و اصناف برای اداره بهتر بازار پیش بینی شده است.

وی افزود: دستگاه های نظارتی کشوری و استانی اقدامات مناسبی را برای حذف واسطه ها و دلالانی که مدام در حال افزایش قیمت هستند انجام خواهند داد.

وزیر کشور با اشاره به جزییات جلسه امروز برنامه اقدام مشترک تنظیم بازار گفت: در جلسه امشب موضوعاتی مانند قیمت گذاری، نظارت بر قیمت ها و نحوه جلوگیری از انحرافات در این حوزه و همچنین نظارت موثرتر بر کالاها بررسی می شود. قیمت. “

واحدی افزود: در جلسه امروز همچنین مقرر شد کارگروه مربوطه در سطح استانی و شهرستانی با مسئولیت مدیران و فرمانداران تشکیل شود تا نظارت بر قیمت کالاها در بازار تقویت شود و واسطه ها و دلالان غیرضروری که بالا می برند حذف شوند. قیمت های غیر منطقی؛ «تا بتوانیم قیمت ها را با ثبات تر و مناسب تر به دست مردم عزیز برسانیم.

وی در خصوص ضمانت اجرایی تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: سازوکار قوی تری برای نظارت دقیق تر بر گلوگاه های ایجاد شده ایجاد می شود و قیمت گذاری بیشتر کالاها در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید