حضرت زهرا (س) الگوی زنان موفق ایرانی است

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: این بانوی تربیت شده توسط پیامبر اکرم (ص) در دوران سختی که زن را مایه شرمساری می دانستند راضیه مرضیه به دنیا آمد و در دامان پیامبر بزرگ شد. و جایگاه زن در جامعه به عنوان یکی از ارزشمندترین افراد هر خانواده را نشان دادند.

حیدری صراحی بیان می کند: زمانی که مقام امامت مورد تهدید قرار گرفت این فاطمه زهرا(س) بود که جان خود را فدای امامت کرد تا فرمان خدا و پیامبر(ص) محقق نشود و مقام امامت محقق شود. خاتمه یافت. به خطر نیفتد او یکی از فداکارترین زنان است.

وی تصریح کرد: این بانو توانست تربیت فرزندان را که مهمترین رکن خانواده است به نحو احسن انجام دهد و امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (ع) را به گونه ای تربیت کرد که تحت هیچ شرایطی قرار نگیرند. نوعی ظلم و ستم و زنده نگه داشتن قیام عاشورا.تسلط بر اسلام و امر به معروف و نهی از منکر تنها به دست فرزند پرورش یافته حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) روستا امکان پذیر بود.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: راضیه مرضیه در سخت ترین شرایط و مبارزه با کوفه ها در دوران امامت حضرت علی (ع) توجه ویژه ای به خدا و قرآن داشت و همان گونه که خداوند در آیات مختلف ذکر کرده است. قرآن کریم به رعایت حجاب تاکید می کند که حتی در سخت ترین شرایط علاوه بر داشتن حجاب کامل، زنان عرب را نیز به رعایت حجاب دعوت می کند و الگوی ناب برای زنان و دختران جامعه اسلامی است. .

حیدری صراحی گفت: حضرت زهرای مرضیه (س) الگویی ناب برای خانه، سیاست، تربیت فرزند، فرهنگ و اجتماع و غیره است و بانوان ایران اسلامی می توانند با نقش آفرینی این بانو قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنند. مدل. امروزه نیز می توان زنان ایرانی با اعتماد به نفس و الگوبرداری از حضرت زهرا (سلام الله علیها) را در صحنه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، سیاسی و… مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند زنان غربی را که پایبند به اخلاق نیستند الگوی زنان ما قرار دهند، اما زنان ما الگوی پاکی دارند که نیازی به زنان غربی ندارد و معرفی و معرفی این الگو در جامعه به ویژه در میان جوانان است. همه نهادهای فرهنگی و اجتماعی باید کار کنند.