حضور یکی از فرزندان کردستان در کابینه فرصت بسیار خوبی است

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798462

استاندار کردستان با اشاره به حضور دکتر عبدالملکی در کابینه گفت: حضور یکی از فرزندان نخبه این شهرستان در کابینه فرصت خوبی برای استان کردستان است و وی بارها تاکید کرده است که آنها از هیچ تلاشی برای توسعه استان فروگذار نخواهد کرد.» رئیس جمهور خود نگاه ویژه ای به استان کردستان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کردی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز در مراسم جشن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در سریش آباد گفت: امروز هستیم. بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی است.» و آوازه انقلاب اسلامی در سراسر جهان طنین انداز شد.

وی ادامه داد: موضوعی که همواره مورد توجه انقلابیون بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده این است که در اداره کشور و تامین آسایش مردم و به طور خلاصه اثبات کارآمدی راه درازی در پیش داریم. نظام اسلامی در مدیریت جامعه.»

استاندار کردستان با اشاره به لزوم خدمت به مردم خاطرنشان کرد: ارتباط بین پرچمداری در دنیا و افتخارات بزرگ ما در منطقه که با درایت مقام معظم رهبری و مجاهدت فرزندانی چون حاج قاسم سلیمانی و… مشکلاتی که در جامعه داریم نگرش نامناسبی است که باید این اثربخشی را نشان دهیم و به این هدف برسیم، باید به مشعل هایی که در این 4 دهه داشته ایم و در وجود شهدا و فرزندان نامدار این کره خاکی تجلی یافته است، توجه کنیم و از او پیروی کنیم. مثال.

به گفته زارعی کوشا امروز باید از شعار فاصله بگیریم و در جهت تقویت باورهای خود گام برداریم.

وی ادامه داد: چهل سال پیش جوانان این مرز و بوم پیام های اسلام را شنیدند و رفتند و در مقابل دشمن ایستادند و امروز می توان صدها مثال از پیمودن بن بست در راه خدا زد.

وی با تاکید بر یاد و خاطره شهدا افزود: اولین پیام یادگار شهدا این است که این مسیر را بشناسیم همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شده است که باید با نگاه به گذشته از شهدا الگوبرداری کنیم. “

وی با بیان اینکه امروز شهدای ما حجت بزرگی برای مسئولان هستند، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همیشه از خودنمایی و خودنمایی به دور بوده و تا سال های آخر که سپاه را دیدیم از او اطلاعی نداشتیم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل داعش ایستادگی کرد و ما باید از اینگونه افراد الگو بگیریم و به وعده های صادقانه آنها گوش فرا دهیم و به آنها عمل کنیم همانطور که گفتند کمتر از 3 ماه دیگر پایان داعش را اعلام می کنیم و این اتفاق افتاد. .

وی با اشاره به بازی های سیاسی برخی مسئولان گفت: متأسفانه برخی مسئولان با بازی های سیاسی و در چشم بسته جریان های سیاسی واژه های مقدسی چون تدبیر و عدالت، اصولگرایی و اصلاح طلبی را از معنای واقعی خود حذف کرده اند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل درباره مشکلات دهه 60 گفت: این انقلاب تا زمانی که انشاءالله به انقلاب امام زمان (عج) پیوند خورده باشد، باقی خواهد ماند، اما در این بین امتحانات الهی سر جایش است. “

زارعی کوشا ادامه داد: امروز در نقطه شروع و مبدأ هستیم و در حکومت ایران اسلامی فرزندی تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) است که شبانه روز برای خدمت ماندگار به مردم مبارزه می کند. و ما باید از فرصت یک حکومت انقلابی و عمل گرا در استان کردستان استفاده کنیم.

وی افزود: دولت سیزدهم دولتی است که با افتخار برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب تلاش می کند و اگر از این فرصت در کردستان استفاده نکنیم فرصت را از دست خواهیم داد. در این راستا به دنبال کار و تلاش شبانه روزی هستیم و معتقدیم با تلاش و برنامه ریزی و برنامه ریزی صحیح و حضور در جمع مردم و کمک گرفتن از مردم می توانیم گام های بلندی برداریم.

استاندار کردستان گفت: باید از خرد جمعی مردم استفاده کنیم و طرح ها و برنامه هایی داریم که باید از نگاه مجرب متولیان و جوانان تحصیلکرده بهره ببریم و به این ترتیب از نیروهای توانمند استان در هر کجا که باشند استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: برخی از رسانه ها درصدد ایجاد اختلاف در استان هستند اما به این موارد توجهی ندارند و ما آمده ایم تا به دنبال راه حل مشکلات مردم باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مردم سریش آباد گفت: این شهرستان حق بزرگی به گردن استان و نظام دارد و برای این شهر گران قیمت برنامه داریم.

زارعی کوشا گفت: باید روحیه جدیدی در مجموعه استانداری نهادینه شود که در انتصاب، انتخاب شایستگی را فدای سرعت نخواهیم کرد و تغییر را تا زمانی که خوب باشد انجام می دهیم تا بتوانیم حرکت کنیم. به سمت آینده

وی با اشاره به حضور دکتر عبدالملکی در کابینه گفت: حضور یکی از فرزندان نخبه این شهرستان در کابینه فرصت خوبی برای استان کردستان است و ایشان بارها تاکید کرده اند که نمی دهند. هر گونه تلاش برای توسعه استان است.» رئیس جمهور خود نگاه ویژه ای به استان کردستان دارد.

وی در پایان بر توسعه شهر شریش آباد تاکید کرد و افزود: برای قطعه شریش آباد برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت و تمام تلاش خود را برای کمال این مجموعه سرافراز و شهیدپرور انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید