حفظ حقوق مردم لنده در حوضه آبریز + تصاویر


زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807657

فرماندار شهرستان لنده گفت: توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان به ویژه در حوزه سرمایه انسانی و معدنی مهمترین راهبرد توسعه شهرستان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، اعضای نشست هم اندیشی جوانان شهرستان لنده صبح امروز با فرماندار شهرستان لنده دیدار و تبادل نظر کردند.

در ابتدای این دیدار سید روح ال تقوی نژاد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، جوانان انقلابی، ولایتمداری، هیئت و استقامت را از ویژگی های فرماندار جدید شهرستان لنده برشمرد. به عنوان بخشی از فعالیت های جوانان انقلابی سمپوزیوم لنده.

چنین نژاد در ادامه با اشاره به فعالیت های کانون در ابعاد فرهنگی، مذهبی، جهادی و اجتماعی خاطرنشان کرد: انتخاب فرماندار جوان شهرستان لنده بر اساس بیانیه گام دوم ظرفیت دولت مردمی کشور انتخاب شد.


5360b088 f5a0 48d4 bbe0 8c0278b20939 خبر خاکستری

وی گفت: انتظار داریم فرماندار لنده از ظرفیت جوانان لنده برای پست ها و مسئولیت های مهم نهایت استفاده را ببرد و بیش از آنها رایزنی و فکر کند.
وی دیدار با خانواده شهدا، کمک های جهادی به نیازمندان، برگزاری تریبون رایگان، کمک معیشتی 90 میلیون تومانی، برگزاری ایستگاه های صلواتی، برگزاری جشن های مذهبی و مطالبات منطقه ای را از مهم ترین فعالیت های کانون عنوان کرد.

چنین نژاد در ادامه به بیان انتظارات، توصیه ها و خواسته های این مرکز پرداخت و گفت: بهبود وضعیت معیشتی مردم، مسائل بهداشتی و بیمارستانی، توسعه بلوک باریک فسفات زرد، احداث تصفیه خانه آب شرب و کشاورزان، توسعه و ساماندهی حزب. مسکن از جمله مطالباتی است که امیدواریم از سوی استاندار به آن رسیدگی شود.


693507d6 52b5 4e7c 805e 689a23c6a599 خبر خاکستری

علی محمد دوستی همچنین در خصوص وضعیت راه های روستایی و توسعه فرهنگ و ساماندهی فرهنگسرا، موضوع فرهنگ سازی و تحول فرهنگی را یک ضرورت ضروری دانست.


سلمان تایدینی در ادامه به ظرفیت و توانمندی های شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان لنده با توجه به تولیدات مردم باید بازار محلی ایجاد کند که به توسعه کشاورزی توجه کند.

عیسی مختشم همچنین درباره فعالیت‌های سیاسی کانون در دوران انتخابات ریاست‌جمهوری و آموزش عمومی گفت: توسعه مردم‌محور است و همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد باید برای همه دیده و استفاده شود نه قشر یا طایفه‌ای خاص. موجب شبهه می‌شود.



عبدالوهاب تقی زاده افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در تمامی حوزه ها یکی از نیازهای اصلی شهرستان است.

احمد مرادی نژاد همچنین گفت: نیازمند توسعه نیروی انسانی هستیم و در پل تشان و تراب و نحوه ساخت و آسیب شناسی قبل و حین پروژه ها نیازمند کار کارشناسی قوی هستیم.

وی افزود: معدن بوکسیت و معادن سیاه کوه می تواند به توسعه کمک کند و مشکلات و معضلات توسعه زمین و حوضه آبریز و مشکلات آن و همچنین استفاده مشروط از سد را از جمله تغییرات آب و محیطی ذکر کرد. و فرسایش.”


845325b1 ef38 42df 8d65 46f59c562622 خبر خاکستری



فرماندار شهرستان با خیرمقدم و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و حلول ماه رجب گفت: همانطور که انقلاب و نظام ما به دنبال حل مشکلات مردم است، نگاه ما نیز حل مشکلات مردم است.

جلال دانش گفت: در این جلسه وقتی یکی از اعضاء محترم از مشکل جاده کتای گلایه کرد که این جاده چند سالی است که در حال ساخت است اما به مرحله آسفالت نرسیده و هزینه زیادی برای راه اندازی شده است. دولت رایزنی های لازم صورت گرفت و وام یک میلیارد تومانی برای وی بررسی و مشخص شد که دستور کم کاری پیمانکار صادر شده است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان به ویژه در حوزه سرمایه انسانی و معدنی مهمترین راهبرد توسعه شهرستان خواهد بود.

خبرنگار: میری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید