حلقه مفقوده کنترل قیمت است

وی با بیان اینکه کمالی که در سایه ازدواج در انسان ایجاد می شود قابل قیاس با سایر موارد نیست، افزود: انتخاب همسر باید با موازین شرعی باشد. تهذیب، تولید و بقایای نسل، سلامت، امنیت اجتماعی، عفت، دوری از گناه، رشد و شکوفایی استعدادها و تقویت و تثبیت صفات و هویت جنسی از پیامدهای ازدواج است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت امام محمدتکی (ع) گفت: ایشان در داستان خود می فرمایند در جایی بدون خدا نمی توان زندگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رد فرد با اشاره به اجرای طرح خدمت در نماز جمعه تصریح کرد: عزیزی گفت میز خدمت بازی است اما آیا میز خدمت واقعا بازی است یا می خواهیم کاری انجام دهیم؟ خداوند توفیق راه اندازی خدمت را به ما داده است پس حضور خداست و عزیزی که به اینجا می آید با هزار امید می آید.

وی افزود: اهالی روستای ابوالفضل(ع) می گویند چندین بار مراجعه کرده اند و مشکل برق آنها حل نشده است. اهالی ساختمان 300 واحدی (ساختمان 2 دادگستری) قول دادند تا یک هفته دیگر خانه به آنها داده شود و پذیرفتند در مدرسه زندگی کنند و در شرایط سخت زندگی کنند که یکی دو هفته دیگر تا یکی دو روز آینده به پایان می رسد. ما می خواهیم مردم این مسائل را دنبال کنند.

امام جمعه اهواز به اهواز گفت: کارمندان پیشخوان خدمات باید بدانند کسانی که به اینجا می آیند پس از انداختن سینه در ادارات برای استفاده از این ظرفیت آمده اند، بنابراین اگر کارمندان می توانند کاری انجام دهند باید قول بدهند اما اگر کاری از دستشان برنمی آید می گویند تا زمانی که بدبینی ایجاد نشود نمی توانند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رارد فرد گفت: در پیشگاه خداوند یکی از بزرگترین عبادات حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهدا در هفتم تیرماه سال 60 گفت: شهدای مظلوم 7 تیر به ویژه شهید بهشتی از بهترین شهدای انقلاب بودند؛ شهدای مظلوم هفتم تیرماه به ویژه شهید بهشتی از بهترین شهدای انقلاب بودند. مثل سنگ آسیابی بود که با چرخشش ده ها بار کار می کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در حال تلاش است و باید تلاش کند تا این تلاش ها مستمر و تعیین کننده باشد. قوه قضائیه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد است پس باید به گونه ای عمل کند که فرد متخلف با شنیدن نام این دستگاه بلرزد و جرأت تخطی از آن را در جامعه دینی و اسلامی ما نداشته باشد. همچنین سایه عدالت در دستگاه قضایی باید به گونه ای باشد که همه مردم در سایه ایجاد عدالت در نظام اسلامی باشند و احساس امنیت و آرامش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: اگر مردم فکر می کنند میز خدمت به درد نمی خورد باید دور هم جمع شوند. به شکل افرادی که مرتبط با اشتغال هستند توجهی ندارند. گاهی اوقات باید دو ماه به دنبال کارمندی بگردید تا با او ملاقات کنید، اما این سرویس به راحتی می تواند مشکلاتی را برای این کارمند ایجاد کند.

او گفت: “بعضی از مردم فکر می کنند ما می توانیم غیرممکن ها را انجام دهیم، اما اینطور نیست.” خیلی کارها از جمله اشتغال را نمی توانیم انجام دهیم. ما راه حل های اشتغال را ارائه می دهیم و مشاغل از طریق آموزش مهارت ایجاد می شود.

سخنگوی ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جان باختن تعداد زیادی از مسلمانان افغانستان پس از زلزله، با ابراز همدردی با مردم آن کشور گفت: افرادی که می توانند باید در حد توان به این مسلمانان کمک کنند. ”

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: امروز تعداد قابل توجهی از اقوام به دلیل بی پولی برای اجاره اثاثیه محروم هستند. صاحبخانه ها چگونه به خدا پاسخ می دهند؟ به همین دلیل است که مردم باید رحم کنند.

وی با تاکید بر تقوای الهی گفت: بیش از 2400 بار در قرآن کریم به تقوای الهی به اشکال مختلف سفارش شده است و اگر تقوا در جامعه باشد این بلاها در جامعه رخ نمی دهد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه یکی از مصادیق خاص تقوا، تقوای تبیین است، تصریح کرد: قیافه مردم در ایران اسلامی روحیه شاگردی دارند، در حالی که بسیاری از اطلاعات بدون محدودیت به ویژه در فضای مجازی به دست مردم می افتد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رد فرد گفت: جامعه مومن باید به گونه ای بر فضای مجازی مسلط شود که اساس سلطه اشرافیت بر فرهنگ دین باشد.

وی گفت: اگر امروز نظام سلطه که چنین شایعاتی را مطرح می کند، مفسده نیست، پس چه کسانی مفسده هستند؟ امروزه زودباوری، ساده انگاری، سطحی نگری، عجله در زندگی و عجله در قضاوت از عرصه های خطرناکی است که در جامعه مشاهده می شود. دولت و مردم باید بدانند که اگر خدمت صادقانه در شبانه روز انجام شود تا زمانی که معطلی نباشد این تلاش دیده نمی شود که البته انجام می شود.

جمعه اهواز اضافه کردم: بخش قابل توجهی از کار در این حوزه مربوط به قوه قضائیه است. اگر نظارت به گونه ای باشد که اجناس با قیمت خاصی به فروش برسد، مردم امیدوار می شوند. علیرغم اینکه این انقلاب بیش از 40 سال زحمت کشیده و عملکرد مثبتی داشته است، اما اگر هزینه ها محدود نشود و جدول تنگ شود و مقایسه صورت گیرد، هر چه کار و تلاش بیشتر باشد، کمتر به نظر می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید