حل مشکل با استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت میسر است/ از توسعه محصولات دانش بنیان در جامعه ایثارگر حمایت می کنیم


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841722

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: از توسعه شرکت ها و محصولات دانش بنیان به ویژه در جامعه ایثار و شهادت حمایت می کنیم و این یک سیاست راهبردی در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در اجلاس نخبگان، ایثار و شهادت کرمان با بیان اینکه همه جامعه در اداره جامعه و سازندگی جامعه مسئول هستند و اموال در این عرصه مسئولیت بیشتری دارند، گفت: کار و کردار. هیچ حکومت و ایدئولوژی بدون جامعه کار نمی کند. به همین دلیل این جلسات را برگزار می کنیم تا ببینیم وظایف مشترک ما چیست.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: 15 درصد جامعه کارآفرین هستند و می توانند کار تولید کنند و 1 درصد جامعه نابغه هستند و این دو قشر مسئولیت ویژه ای دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه مشکلات در محیط زیست قابل حل است، گفت: باید ظرفیت نخبگان را برای پرچمدار بودن جمع آوری و به هم متصل کنیم و باید ظرفیت مردم و جامعه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ژنرال های دولت آیت الله رئیسی از خاندان عیسی و شهید هستند، خطاب به نخبگان فعلی گفت: شما در حال توسعه کشور هستید.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه امیدواریم در دوره جدید بتوانیم نقش الگوی ایثار را به گونه ای تغییر دهیم که جامعه شما شاهد آن باشد، تاکید کرد: و این روحیه سرلشکر سلیمانی باید در جامعه الگوبرداری شود و اگر جریان حاکم در حوزه نفس باشد. -ایثار و شهادت، این میدان مشکلات مردم را حل می کند و می تواند به مردم کمک کند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه به دنبال اشتغال خرد با تسهیلات پرداختی هستیم و این ظرفیت در استان کرمان بیشتر است، گفت: از توسعه شرکت ها و محصولات مبتنی بر دانش به ویژه در جامعه ایثار و شهادت حمایت می کنیم. ، و این موضوع سیاست در کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید