حمایت بسیج از کارآفرینان در جنگ اقتصادی/ بسیج سازندگی هرمزگان به پیشرفت من کمک کرد.


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891652

بسیج سازندگی در سال های اخیر با اعطای وام و ایجاد مشاغل مختلف، نور امیدی را در دل شهرها و روستاها ایجاد کرده و به مردم جامعه در آشفته بازار بیکاری کمک کرده و اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ اشتغال و کارآفرینی واژه ای است که این روزها برای بشریت به معضلی تبدیل شده و جوامع مختلف به دنبال راه حلی برای ایجاد اشتغال پایدار و طول عمر نیروی انسانی در شهرها و روستاها هستند.

سازمان بسیج مستضعفین از همان روزهای ابتدایی تأسیس همواره به کمک مستضعفین بوده و در هر جای جامعه که نیاز به نیروها و خدمات بسیجی باشد دسترسی هوشمند و هدفمند را فراهم می کند.

بسیج سازندگی در سال های اخیر با اعطای وام و ایجاد مشاغل مختلف، نور امیدی را در دل شهرها و روستاها ایجاد کرده و به مردم جامعه در آشفته بازار بیکاری کمک کرده و اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

از حمایت از مشاغل خانگی گرفته تا ایجاد مشاغل فنی و تخصصی، همگی زیر نظر بسیج سازندگی هستند و هر روز به همت بسیجیان شاهد رونق کسب و کارهای کوچک اما بزرگ در اطراف خود هستیم.


90a9d98a 4863 4c41 a58a 26fd77c70277 خبر خاکستری


بسیج سازندگی هرمزگان به پیشرفت من کمک کرد

علی حیدری کارآفرین هرمزی در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: ساکن شهرستان سیریک هرمزگان هستم و شهر ما تنها یک تعمیرکار اسپیلت و کولر گازی و نیاز و تقاضای مردم داشت. افزایش صنعتگران برای سرعت بخشیدن به کار دستگاه های تهویه مطبوع بود.

این کارآفرین هرمزگانی با بیان اینکه در گذشته راننده تاکسی بوده است، گفت: به دلیل علاقه زیادی که به برق و تعمیرات دارم; با انگیزه خدمت به همشهریان؛ پس از تحقیق در مورد تعمیر کولر گازی و مشاهده آموزش های لازم وارد حرفه تعمیر کولر گازی پنجره و اسپلیت شدم.

حیدری با بیان اینکه بسیج سازندگی هرمزگان یاریگر پیشرفت من است، گفت: با گرفتن وام 50 میلیون تومانی از بسیج سازندگی کار خود را در مغازه ای به مساحت 70 متر آغاز کردم.


5b033d01 e2a6 4a17 aeef d4872abbbd0c خبر خاکستری


ایجاد اشتغال برای هشت نفر با اخذ وام از بسیج سازندگی

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم استخدام می کنم، گفت: چهار نفر به صورت دائم در کنار من کار می کنند و چهار نفر دیگر سیار هستند و کارهای فنی و تعمیر کولر گازی را در مواقع نیاز در داخل منازل شهروندان انجام می دهند.

کارآفرین هرمزگانی با بیان اینکه 6 سال است که در حوزه معدن و تعمیر گاز فعالیت می کنم اظهار داشت: با گرفتن وام از تجهیزات ساختمانی بسیج کار خود را برای اشتغال بیشتر و خدمات بهتر به همشهریان افزایش دادم.

حیدری با تشکر از حمایت های همه جانبه بسیج هرمزگان خاطرنشان کرد: بسیج همان طور که از اول انقلاب در جنگ های نظامی و فرهنگی به مردم کمک کرده است، امروز نیز با اعطای وام و کمک به کارآفرینان از مردم در جنگ اقتصادی حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید