خبر خوب برای مشترکین تلفن ثابت

خبر خوب برای مشترکین تلفن ثابت

روز جدید با توجه به تغییرات تعرفه تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، سقف اعتبار برای رفاه مشترکان دوبرابر شده و پس از این افزایش، پیش بینی می شود تلفن هیچ مشترکی به دلیل بدهی دو دوره قطع نشود.

افزایش قیمت ماهانه تلفن ثابت تابستان امسال تصویب شد که در همین راستا ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت تلفن ثابت را تصویب کرد که پس از تایید رگولاتوری و ابلاغ به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اجرایی و اجرایی می شود. مخابرات

بر اساس مصوبه مذکور، کاربران تلفن ثابت استان تهران باید ماهانه 20 هزار تومان برای حفظ تلفن ثابت خود بر اساس جدول جدید تعرفه های جدید تلفن ثابت پرداخت کنند. این شارژ تنها هزینه ای است که صاحبان خطوط تلفن در پایتخت در صورت عدم استفاده از خط تلفن و صرفاً به منظور حفظ آن خطوط باید پرداخت کنند.

اما پس از آن اعلام شد که شورای رقابت دستور توقف هرگونه افزایش قیمت خدمات تلفن ثابت را تا زمان ارائه قیمت صحیح داده است. پس از این اتفاق، شرکت مخابرات ایران در این خصوص اعلام کرد که این شرکت همواره کلیه فعالیت های خود را بر اساس قانون تجارت و مصوبات و الزامات حوزه نظارتی و با رعایت الزامات قانونی پروانه بهره برداری صادر شده و مصوبات هیئت مدیره علیرغم تعرفه های ثابت، باقی مانده در 12 سال گذشته و افزایش چند برابری نرخ ارز و تورم، خدمات ارتباطی را به تمامی ذینفعان ارائه می کند.

این شرکت همچنین تاکید می کند که ابلاغ «دستورالعمل تعیین قیمت ماهانه تلفن ثابت» پس از پیشنهاد و تصویب کمیسیون تنظیم مقررات و شورای رقابت و پس از بررسی ستاد تنظیم بازار و حسب ضرورت صورت گرفته است. شرکت مخابرات ایران برای اجرای الزامات توسعه و رشد اقتصادی در کشور همواره به ارائه خدمات گسترده در سراسر کشور و در چارچوب مشتری مداری ادامه می دهد.

در همین راستا چندی پیش شرکت مخابرات اعلام کرد که سقف اعتبار به دلیل تغییرات در تعرفه تلفن ثابت برای رفاه مشترکان دو برابر شده است. پس از افزایش سقف اعتباری مشترکان تلفن ثابت، پیش بینی می شود تا دو دوره هیچ مشترکی به دلیل تعهدات خاموش نشود.

بر اساس این خبر، برای مشترکین با سپرده معادل 80 درصد، برای مشترکان تهران 20 هزار تومان، در مراکز استان ها 15 هزار تومان و برای شهرستان ها 10 هزار تومان؛ برای مشترکین بدون سپرده سقف اعتبار از 20 هزار تومان به 50 هزار تومان افزایش یافته است.

همچنین برای هر دو دسته مشترکین تلفن ثابت با سپرده و بدون سپرده، هزینه اینترنت به این مبالغ اضافه می شود. لازم به ذکر است برای مشترکین با هزینه های بالا و حساب خوب این اعتبار به طور میانگین به سه دوره افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید