خدا نکند قدر انزلی را که فاتحه استقلال می خواند ندانیم

خدا نکند قدر انزلی را که فاتحه استقلال می خواند ندانیم

حسین فرزامی بازیکن و مدیر سابق باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم برای دیدار مقابل ملوان و هزینه چند صد میلیاردی استقلال برای بیست و دومین دوره لیگ برتر اظهاراتی را بیان کرد.

استقلال مقابل سپاهان شکست خورد. بازی را چگونه دوست داشتید؟

متأسفانه استقلال به همان اندازه که پر سر و صدا بود، فوتبال خوبی ارائه نکرد. متأسفانه تیم به هم ریخته بود. چپ و راست تیم بدی بود و سپاهانی ها در نیمه دوم به خوبی این را فهمیدند و به استقلال ضربه زدند.

به این استقلال امیدوار بودید؟

هنوز برای صحبت درباره استقلال زود است. چند هفته طول می کشد تا بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. اما آنقدر که برای استقلال تبلیغ می شد از این تیم چیزی ندیدیم. پرسپولیس هم در اصفهان مقابل یک تیم 10 نفره مساوی کرد اما حداقل تیمشان فوتبال بازی کرد. امیدوارم با شناخت بیشتر کادر فنی از بازیکنان استقلال، بازی استقلال متناسب با نام و جایگاه او تغییر کند.

بازی بعدی مقابل ملوان را چگونه پیش بینی می کنی؟

ملوان در رشته خودش همیشه یقه تیم های بزرگ را می پذیرد. استقلال باید از بازی اول درس بگیرد و با این تازه واردها و مصدومانی که در نیمه اول برگشتند کار را تمام کند. ملوان تیم فردی سخت کوش و با هیکل خوب است. انزلی ها همیشه تا دقیقه 90 دو برابر حریف می دوند و این می تواند در پایان بازی استقلال را متوقف کند. اگر استقلال در انزلی امتیاز از دست داد، باید فاتحه او خوانده شود. اما ما همچنان از سرمربی جدید و بازیکنان حمایت می کنیم.

از افزایش قیمت قابل توجه باشگاه استقلال در فصل جدید و اعلام 343 میلیارد تومان بدون قرارداد قائدی و سربازان تازه بازگشته صحبت می کنید؟

البته من دارم حرف میزنم! باشگاه استقلال را هم مدیریت کرده ایم. ما هم در این باشگاه هزینه کرده ایم. باشگاهی که از سوی دولت حمایت نمی شود باید در ورود به چنین فضایی بسیار محتاط باشد. من شنیدم استقلال خیلی بیشتر از پرسپولیس خرج می کند در حالی که پرسپولیس به بازیکنان جدید بیشتری نیاز داشت و استقلال بیشتر بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرد. چه خبر است

دلیل افزایش بیش از دو برابری هزینه های باشگاه نسبت به سال گذشته چه می تواند باشد؟

زیرا دلالانی در اطراف باشگاه هستند که می خواهند از این فضا نهایت استفاده را ببرند. این باشگاه دارای ثروت بزرگی به نام «برند استقلال» است که می تواند هرکسی را ثروتمند کند.

منظورش این است که این هزینه ها فقط برای جذب بازیکن نیست؟

البته اینطور نیست! در ضمن هیئت فوتبال، فدراسیون، سازمان لیگ، واسطه شماره یک، واسطه شماره دو و دلال هایی که بازیکن را به رابط باشگاه وصل می کنند، همه باید از استقلال پول بگیرند. اینها گروه هایی هستند که هرگز سیر نمی شوند.

چه کسی باید این سوالات را وارد کند؟

مقامات مربوطه و مراجع نظارتی. من خودم کارمند وزارت ورزش بودم البته بعد سازمان تربیت بدنی بود. آنها می توانند از استقلالی که زیر مجموعه آنهاست مراقبت کنند. هنوز پول بلیط هواپیما و هتل برای فصل آینده را دارید. خدا میدونه قیمتش چقدر میشه!

دیدگاهتان را بنویسید