وقت قزوین در شب های قدر / اینجا قیمت مردم را خدا تعیین می کند

ماه تعطیلی خدا گذشت و به شب هایی رسید که خدا سرنوشت ما را برای یک سال رقم می زند و امضا می کند ما می خواهیم سال آینده بهتر شویم و بهتر زندگی کنیم.

زیبایی لیله قدر احیای تا صبح و زمزمه عفو است عفو در نیمه شب است.

ff04fc7e fd38 4c25 adf8 6c22ca1ccfa8 خبر خاکستری

خوشبختانه امسال همچنان شاهد رونق هیئات مذهبی، مساجد، امامزاده ها و امامزاده ها هستیم و حتی مراسم شب زنده داری و محافل نماز در گوشه و کنار شهر و کوچه و خیابان برگزار می شود.

قزوین شهر دارالمومنین در این شب ها حال و هوای دیگری دارد سفره غذای معنوی را پیدا کرده اند.

پیاده راه سبز مرکز قزوین این شب ها میزبان حضور مردم در فضای باز و احیای شب قدر است که با رعایت اصول بهداشتی برگزار می شود.

f6a01c49 8929 4ad8 abe1 d24356a2455d خبر خاکستری

خوبی این مراسم این است که افراد می توانند به صورت خانوادگی در آن شرکت کنند و حتی فرزندان خردسالشان نیز می توانند از فضای باز و غرفه های کودک که برای تفریح ​​برپا شده است استفاده کنند.

با خروج از مرکز شهر، امامزادگانی مانند چهارانبیا، امامزاده حسین (ع)، امامزاده اسماعیل (ع) و امامزاده آمنه هاتون (ع)، امامزاده بی بی شهربانو (ع) و بسیاری از امامزاده ها در این شب ها مراسم خاصی دارند.

مساجدی که اهالی محل هستند و هیچ مسجدی این شب ها خالی و ساکت نیست و از کنار هر مسجدی که بگذری صدای زمزمه بندگی به گوش می رسد.

cf8cf7cf 8c9c 4597 a1e2 da627b2715d5 خبر خاکستری

از طرفی مثل همیشه زیبایی شب قدر این است که همه مردم با هر نوع و سلیقه ای حضور دارند، شهر در راه است.

در همین شب هاست که نفس کشیدن در شهر با روزهای دیگر قابل قیاس نیست و تمام سلول هایت پر از نور و عطر طاعت می شود که صدها اسید آمینه در حنجره برای نماز است و لحظه ی اجابت حس می شود. با تمام وجودت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید