خدمات مدرسه، تعداد دانش آموزان مجاز به سوار شدن


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898502

ایرج حسین پور گفت: تعداد مسافرین مجاز که سرویس مدارس می تواند حمل کند در کارت خودرو درج شده و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج حسین پور رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: تردد در روز اول مهر بستگی به ساماندهی سرویس مدارس دارد، بخشی از ترافیک آن روز به دلیل تمایل والدین به همراهی فرزندان تازه وارد به مدرسه است.


وی افزود: ترافیک روز اول مهر آمیخته با ترافیک معمول صبح یا بعدازظهر است، جاده های شهری به ویژه شهرکرد حجم ترافیکی بالایی ندارند بنابراین معمولا در دو هفته اول مهر با ترافیک سنگین مواجه خواهیم بود. .


رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جلسات مختلفی در خصوص ترافیک اول مهرماه برگزار شد و امیدواریم در مهرماه امسال از حجم ترافیک کاسته شود.


حسین پور تصریح کرد: لیست مشخصات فردی و فنی سرویس مدارس در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می گیرد و کارشناسان برای بررسی مشخصات فنی وسیله نقلیه، صلاحیت شخصی راننده، تست اعتیاد و … اعزام می شوند. در شهرستان بروجن آغاز شده و به زودی در شهرکرد نیز اجرا می شود.


وی خاطرنشان کرد: کنترل و بررسی ها در تمام طول سال با توجه به برچسب و هولوگرامی که شرکت های حمل و نقل باید روی خودروهای خود بگذارند انجام می شود.


رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پلیس راهور فراجهه تصادفات دانش آموزی را به صورت جداگانه و جدا از سایر حوادث رانندگی ردیابی می کند، افزود: تعداد سرنشینان مجاز که سرویس مدرسه می تواند حمل کند در کارت وسیله نقلیه درج می شود و متخلفان به صورت جداگانه هستند. در این مورد رسیدگی خواهد شد.


حسین پور تصریح کرد: در یکی دو هفته اول مهر قطعا ترافیک خواهیم داشت، از مردم و خانواده ها می خواهم صبور باشند، تعدیل های ترافیکی نیز انجام شده است که امیدوارم در ابتدای مهر به کاهش ترافیک کمک کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید