خط کشی خط ریلی زنجان – قزوین با رفع مشکل منطقه تاکستان تکمیل می شود/ بدهی پیمانکاران به تدریج پرداخت می شود.

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791694

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در حال تکمیل بخش هایی از این پروژه در استان زنجان هستیم، گفت: در استان قزوین و تاکان مشکل وجود دارد و منتظر این مشکل هستیم که مربوط به استان قزوین است. حل شد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد سلطانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص وضعیت اجرای پروژه تقسیم راه آهن زنجان – قزوین گفت: این پروژه طی مراحل قبلی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در حال تکمیل بخش هایی از این پروژه در استان زنجان هستیم، خاطرنشان کرد: در استان قزوین و تاکان مشکلی وجود دارد که منتظریم این مشکل که مربوط به استان قزوین است برطرف شود.

سلطانی با بیان اینکه بخشی از پروژه که شروع نشده همان 12 کیلومتر در مجاورت تاکان است، افزود: نقطه بحرانی پروژه این است که اگر شروع شود کل پروژه دو خطه راه آهن زنجان – قزوین است. می تواند تکمیل شود.

وی تصریح کرد: این قسمت از پروژه مربوط به استان زنجان است که در حال اجرا و تکمیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در خصوص تعهدات به پیمانکاران این پروژه گفت: دو پهنه بندی راه آهن زنجان – قزوین یک پروژه ملی است و حساب پیمانکار شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است. .

وی گفت: همیشه به پیمانکاران بدهی وجود دارد اما پیمانکاران با توجه به اینکه می دانند پس از اتمام کار به بدهی خود می رسند بنابراین در بسیاری از پروژه ها کار می کنند و سپس بدهی آنها به تدریج پرداخت می شود.

سلطانی گفت: نمی توان گفت بدهی به پیمانکاران این پروژه وجود ندارد، اما پیمانکاران با وجود این موضوع به کار خود ادامه می دهند، بدهی ها به تدریج پرداخت می شود.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار زنجان گفت: آنچه در مورد راه آهن دو خطه زنجان – قزوین می توان گفت این است که عقب ماندگی پروژه مربوط به قسمت خارج از استان زنجان و داخل تاکستان است که امیدواریم به زودی شروع به کار کنیم. مشکل به طوری که پروژه می تواند تکمیل شود.

به گزارش موج رسا; خط ریلی زنجان – قزوین در مجموع 144 کیلومتر طول دارد که 106 کیلومتر آن در 7 مرداد ماه امسال افتتاح شد و 38 کیلومتر باقی مانده نیز قرار بود در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید