دارویی جدید که خطر مرگ را به نصف کاهش می دهد

دارویی جدید که خطر مرگ را به نصف کاهش می دهد

روز جدید یک داروی جدید در ایالات متحده به نام Sabizabulin مرگ و میر بیماران بدحال را کاهش می دهد: یک شرکت داروسازی آمریکایی می گوید:

به نظر می رسد داروی مورد مطالعه برای بیماران مبتلا به کووید-19 به قدری مؤثر است که سازنده گفته است کارآزمایی بالینی را زودتر پایان می دهد و برای مجوز اضطراری درخواست می کند.

به گفته کارشناسان Veru در ایالات متحده، این دارو که Sabizabulin نام دارد، میزان مرگ و میر بیماران مبتلا به کووید-19 را که مکمل اکسیژن دریافت می کنند و در معرض خطر بالای بیماری ریوی و مرگ هستند، به نصف کاهش می دهد.

این شرکت گفت: «این مطالعه نقطه عطفی مهم در مبارزه جهانی با کووید-19 است، زیرا سابیزابولین اولین دارویی است که مرگ و میر بیماران بستری در بیمارستان را با بیماری متوسط ​​تا شدید کاهش می‌دهد.»

کارکنان این شرکت داروسازی تاکید کردند: ما معتقدیم که سابیزابولین با خاصیت ضد ویروسی و ضد التهابی دوگانه خود که در یک مطالعه فاز 3 اثربخشی مثبتی را نشان داد، می‌تواند در بیماران مبتلا به کوید-19 متوسط ​​تا شدید، درمان‌های خوراکی بستری در بیمارستان نیز موثر باشد. .

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، از میان شرکت کنندگان در این مطالعه، 98 نفر علاوه بر مراقبت های منظم، دارو و 52 نفر دارونما دریافت کردند. حدود نیمی از افرادی که دارونما مصرف کردند در عرض 60 روز جان خود را از دست دادند. در مقایسه، 20 درصد از افرادی که به مدت 21 روز سابیزابولین دریافت کردند، جان خود را از دست دادند و 80 درصد زنده ماندند.

دیدگاهتان را بنویسید