دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنان در پی سوء مدیریت قبلی خود است


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822761

دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنان بر اساس عدم حاکمیت دوره قبل کار خود را انجام می دهد و تاکنون بهبودی در مدیریت آن حاصل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، وزیر بهداشت در تاریخ 13 دی ماه سال جاری دکتر فریدون عبدالملکی، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان را به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب کرد و در بخشی از حکم دکتر بهرام عین اللهی آمده است: «با تکیه بر خداوند متعال با حمایت دولتمردان در مبارزه با فساد و عدالت و با بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.»

با وجود اینکه بیش از سه ماه از ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان می گذرد اما همچنان از مدیران قبلی در امور این دانشگاه استفاده می شود و هیچ اقدامی در خصوص تغییرات مدیریتی مرتبط با امور دانشگاه صورت نگرفته است. دانشگاه علوم پزشکی.

دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنان بار مشکلات قبلی را به دوش می کشد و موضوعات مربوط به حقوق پرسنل و کادر درمانی همچنان در هیات مدیره دانشگاه مطرح است.

هرج و مرج در دانشگاه علوم پزشکی کردستان به جایی رسیده است که یکی از معاونان این دانشگاه که از زمان دکتر طیب قدیمی تاکنون سمت های مهمی را بر عهده داشته، در رویکرد حکومتی و در اختیار گرفتن نیروها به دیکتاتوری بزرگتر از صدام تبدیل شده است. پرسنل و با قدرت خود همانطور که می خواهید رفتار کنید!

اگرچه انتظار می رفت پس از انتصاب دکتر عبدالملکی بخش قابل توجهی از مشکلات مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان حل شود، اما این وضعیت تغییری نکرده و حتی باند مدیریتی دوره قبل به دنبال تخریب انقلابی است. نیروهای دانشگاه برای ایجاد بدبینی نسبت به آنها!

این هرج و مرج مدیریتی به جایی رسیده است که یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی کردستان که مستقیماً مدیریت مرکز کنترل ناباروری کردستان را بر عهده دارد به دلیل مشکلات همسرش چشم بر همه مشکلات این اداره بسته است. چالش ها و مسائل. در میان مراجعه کنندگان به این مرکز نارضایتی وجود داشت.

البته در اخلاص، روحیه جهادی و انقلابی دکتر عبدالملکی تردیدی نیست، اما انتظار می رود در سطح مدیریت داخلی دانشگاه تغییراتی متناسب با علایق مردم و کادر پزشکی ایجاد کند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید