درآمد حاصل از پروازهای ترانزیتی صرف نوسازی صنعت هوانوردی خواهد شد

ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791802

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی:

مدیرعامل شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی گفت: 100 درصد درآمد حاصل از 132 مسیر هوایی به طول 88 هزار کیلومتر متعلق به شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران است که صرف نوسازی سامانه های هوایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیاوش امیر مکری مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی گفت: از سامانه های هوایی و درآمدهای این شرکت تا سقف 51 هزار میلیارد ریال در سال 1401 به عنوان درآمدهای ویژه صرف ماموریت های این شرکت می شود. از جمله نوسازی سیستم های هوایی و توسعه فرودگاه ها.

وی تاکید کرد: این درآمدها بر اساس تعهدات و ماموریت های مصوب و در چارچوب بودجه سال 1401 مصوب مجلس به مصرف می رسد و امیدواریم با بهبود شرایط هوانوردی جهان و افزایش سفرهای هوایی و پروازهای ترانزیتی با افزایش مسیرهای پروازی و… صرفه جویی در این مسیرها، درآمد شرکت از رقم پیش بینی شده فراتر می رود.

امیر مکری با اشاره به توافقات انجام شده با ستاد کل نیروهای مسلح برای کاهش مناطق ممنوعه و افزایش پروازها در 132 مسیر موجود به منظور نجات مسیرهای عبوری از کشور، گفت: افزایش ارائه خدمات هوایی و بهره مندی کشور ظرفیت موجود

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به توافق با ستاد کل نیروهای مسلح برای ارتقای ایمنی و امنیت پروازها و جذب بیشتر پروازهای بین المللی از طریق کشور، بر لزوم بهبود و ارتقای ناوبری، ارتباطات و نظارت تاکید کرد. سیستم های درآمدی

به منظور افزایش درآمدهای ارزی وزارت راه و شهرسازی با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، وظیفه افزایش پروازها و تسهیل در عبور و مرور پروازهای بین المللی از طریق جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید