در برخی باشگاه‌ها، مربیان به فروش مکمل‌ها و ممنوعیت داروها به ورزشکاران روی آورده‌اند


ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810828

رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: متاسفانه در برخی از باشگاه ها مربیان به سمت فروش مکمل ها و داروهای غیرمجاز به ورزشکاران روی آورده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید جاری رئیس هیئت کشتی استان البرز با اشاره به رشته های کشتی گفت: خاص و عام بود اما امروز شاهد هستیم که عده ای جایگاه این ورزش باستانی را به خطر انداخته اند. با استفاده از نام مبارزه

جاری گفت: متاسفانه بر اساس این گزارش تعداد محدودی از مربیان شاغل در باشگاه ها تحت عنوان مربی این رشته ورزشی را به عنوان منبع اصلی درآمد خود انتخاب کرده اند و خانواده ها نیز با اعتماد به نفس به نام مبارزه برای فرزندان خود اقدام می کنند. “آنها پیشنهاد دادند برای آموزش ارائه شده توسط مربیان هزینه کنند.

وی افزود: طبق اساسنامه فدراسیون کشتی هیچ مربی حق ندارد از ورزشکار تمرین روی تشک کشتی بگیرد و مسئول ثبت نام در باشگاه باید مسئولیت جمع آوری تمرینات از ورزشکاران را بر عهده بگیرد.

رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: در برخی موارد شاهد تجویز مکمل ها و داروهای غیرمجاز توسط مربیان ورزشکاران هستیم که در صورت مشاهده کشتی استانی با باشگاه داران و مربیانی که مرتکب این عمل غیراخلاقی شوند برخورد قانونی می شود. هیئت مدیره.”

وی ادامه داد: این مورد در چند استان دیگر نیز مشاهده شده و در جلسات آتی با رئیس فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی کارگروه ویژه ای برای برخورد با این مربیان تشکیل خواهد شد.

وی در پایان از خانواده ها و ورزشکاران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از فروش مکمل ها و داروهای غیرمجاز توسط مربیان و دریافت شهریه اضافی با هیئت رزم استان البرز تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید