در صورت نداشتن کارت بانکی برای خرید نان اضافه پرداخت کنید


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877037

مردم از این پس نان را با تمام کارت های بانکی با همان قیمت های قبلی خریداری می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سرویس اجتماعی تبریز بیدار، در راستای هوشمندسازی یارانه نان، نصب دستگاه های کارتخوان هوشمند در نانوایی های تبریز آغاز شده و از صبح امروز در 380 واحد 2500 نانوایی تبریز نصب می شود و تا پایان سال جاری تکمیل می شود. هفته

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی، مردم می توانند از تمامی کارت های بانکی موجود در این سامانه برای خرید نان به روش معمول و با قیمت های قبلی استفاده کنند.

علیرضا شاهدی تاکید می کند: نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند مطابق با طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به منظور شفاف سازی خرید، مصرف و کنترل قیمت انجام می شود.

خرید نان با این روش محدودیتی ندارد، اما در نان لواش تعداد نان ها به صورت خودکار 5، 5 عدد تعریف می شود و با هر بار فشار دادن کلید روی دستگاه هوشمند، می توانید 5 یا 10 یا 15 و 2 عدد نان خریداری کنید.

بر اساس پیش بینی، دولت مابه التفاوت قیمت نان را نیمه شب به هزینه نانوایان پرداخت می کند.

به گزارش تبریز بیدار، این روش تنها برای کارت های بانکی تعریف شده است و در صورت نبود صندوق بانکی، شهروندان مجبور به پرداخت هزینه اضافی خواهند بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در این خصوص می گوید: اگر شخصی کارت بانکی ندارد باید آن را تهیه کند در غیر این صورت در اجرای این طرح باید بهای آزاد را پرداخت کند یعنی. مابه التفاوت قیمتی که دولت به نانوایان می دهد، مشتری دریافت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید