در مقابل سوریه تغییراتی در تیم خواهیم داشت

ساعت: 22:22
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784607

سرمربی سابق تیم ملی و سخنگوی فدراسیون چه گفت؟

سرمربی سابق تیم ملی و سخنگوی فدراسیون در آستانه بازی سوریه و ایران صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید نمازی مربی سابق تیم ملی فوتبال درباره کار این روزهای خود گفت: در حال حاضر به عنوان دستیار در تیم لیگ برتری هیوستون دینامو مشغول به کار هستم.

وی با اشاره به دلایل جدایی خود از تیم ملی در دوره کیروش گفت: 7 ماه بدون حقوق کار کردم و دلیل جدایی من از تیم ملی عدم انجام تعهدات ف.ف. کفاشیان گفت موجودی نبود و در عین حال پیشنهادی از فدراسیون آمریکا داشتم و موافقت کردم.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی با اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته و انتقادات ناعادلانه است. در پایان امیدواریم به زودی به جام جهانی برسیم.

نمازی با ذکر دلایل جدایی رحمتی و عقیلی در تیم ملی، تاکید کرد: رحمتی عذرخواهی نکرد و کیروش هم هرگز نبخشید. هادی عقیلی به سربازی فراخوانده شد اما به گروهان اصلی نپیوست و ارتش را ترک کرد.

نمازی با تمجید از وضعیت تیم ملی گفت: تیم ملی با نظم موجود می تواند برای تیم های بزرگ دنیا دردسرساز شود. ما این فرصت را داریم که در جام جهانی بعدی از گروه جلو برویم. اگر تیم جدید کیروش یعنی مصر به جام جهانی راه پیدا کند، شانس رویارویی با ایران وجود دارد.

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در فوتبال ایران بازی کند، گفت: در صورت مهیا شدن شرایط حاضرم در ایران کار کنم. سال گذشته مجبور شدم به عنوان دستیار اول با فکری کار کنم. اولویت من این است که در ایران به عنوان سرمربی کار کنم.

* شریفی: مقابل سوریه تغییراتی در تیم خواهیم داشت

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت این تیم در امان گفت: امکانات تیم ملی ایران در اردن بهتر از لبنان است. چمن طبیعی است، کیفیت آن عالی نیست، اما بسیار بهتر از چمن مصنوعی است.

وی با اشاره به غیبت ایران در بازی فردا درباره تغییرات تیم ملی گفت: در کادر فنی اسکوچیچ و در بین بازیکنان علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی نخواهیم داشت. در بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با رادیو ایران درباره اخبار جنجالی ارتش سوریه گفت: بیشتر اخبار سوریه جنگ رسانه ای دشمن است. کادر فنی اگر برنامه ریزی نمی کند، بلکه احتمالات را برنامه ریزی می کند. ما با تمام توان به مصاف سوریه خواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید