دستگاه قضایی استان کردستان رتبه اول را کسب کرد

ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783592

در زمینه کاهش جمعیت کیفری در زندانهای کشور:

صبح امروز با حضور مدیرکل منابع انسانی و نگهداری و مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول سازمان زندان ها از رئیس قاضی و دادستان کل استان کردستان تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کردی، صبح امروز با حضور مدیرکل منابع انسانی و نگهداری و مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول سازمان زندان ها از رئیس قاضی و دادستان کل استان کردستان تجلیل شد.

در این جلسه که در دفتر رئیس قاضی استان کردستان برگزار شد، خشایار جمشیدی مدیرکل منابع انسانی و سازمان زندان ها ضمن تقدیر از دستگاه قضایی استان کردستان در کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان کردستان گفت: قوه قضائیه در بحث کاهش جمعیت کیفری، دادگستری استان کردستان رتبه اول کشور را کسب کرد.

جمشیدی این موفقیت را مرهون زحمات رئیس قاضی و دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان دانست و افزود: با تشکر.

در ادامه این دیدار خجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس قاضی استان کردستان تلاش دستگاه قضایی استان برای کاهش جمعیت کیفری را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مجموعه نیز مجموعه ای از زندان های استان است.

وی افزود: بر اساس سند تحول قضایی در نظر داریم صرفاً سیاست های قوه قضائیه و منویات ریاست محترم قوه قضائیه را اجرا کنیم تا تنها مجرمان خطرناک مخل امنیت عمومی و با کمک خیرین در حوزه فرهنگی زندانی شوند. استان کردستان کاهش یابد.

در پایان این دیدار با امضای لوح سپاس رئیس سازمان زندانهای کشور، خجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان و محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان به امضاء رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید