دستگیری سارق حرفه ای کشمش انگور در خلیل آباد/ 900 کیلوگرم کشمش سرقتی کشف کردند.


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917082

حسن زاده از دستگیری متهمان سرقت 900 کیلوگرم کشمش و ادوات و ادوات کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه 2 نفر از مالکان اموال مسروقه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس; وی گفت: در پی سرقت مقدار قابل توجهی کشمش از مزارع و باغات حاشیه شهر خلیل آباد، ماموران دایره تجسس کلانتری یازدهم به موضوع پرداختند.

با تاکید بر اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد سارق با سوء استفاده از بی احتیاطی صاحب باغ و بلافاصله اقدام به سرقت انگور از محل متواری کرده است، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی توانستند متهم را در این سطح دستگیر کنند. کشف و بازداشت در عملیات ضربتی با هماهنگی مراجع قضایی.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه متهم که در ابتدا منکر ارتکاب جرم شده بود به سرقت 900 کیلوگرم کشمش و چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع و باغات شهرستان خلیل آباد قبل از مدارک و مستندات پلیسی اعتراف کرد و افزود: 2 نفر از مالکان سرقتی. کالاها نیز پس از شروع مراحل مقدماتی، توقیف و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان اذعان داشت: باغداران توصیه های پلیس برای حفظ و نگهداری اموال خود را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید