دستگیری 10 نفر از اعضای سرویس های اطلاعاتی برخی از کشورهای منطقه

زمان: 17:11
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775640

با رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) ، سرویس های اطلاعاتی برخی از کشورهای منطقه مرتبط با نظام سلطه در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت اطلاعات اعلام کرد: با نظارت هوشمند و رصد مستمر سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در استان بوشهر ، 10 نفر از سرویس های اطلاعاتی برخی از کشورهای منطقه مربوط به نظام سلطه شناسایی و هدف قرار گرفتند. در جلوگیری از تعمیق ارتباطات برخورد عمدی با اقدامات امنیتی آنها دستگیر شد و پس از انجام تحقیقات لازم ، پرونده آنها برای صدور حکم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

از جمله اهداف سرویس های اطلاعاتی کشورهای مذکور (به دلیل مشارکت آشکار آنها با سرویس های اطلاعاتی کشورهای متخاصم و به نمایندگی از خدمات مذکور) جمع آوری اطلاعات و جاسوسی از مراکز حساس کشور و استفاده از ظرفیت ایرانیانی که به این کشورها سفر و زندگی می کنند. اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) با تحرکات و تهدیدهای خود روبرو شدند و با هماهنگی قوه قضائیه ، عوامل بازدارنده ای علیه سرویس های اطلاعاتی مربوطه انجام شد.

وزارت اطلاعات به هموطنان عزیز ساکن کشورهای منطقه و افرادی که به آن کشورها سفر می کنند اطلاع می دهد ؛ با هوشیاری ، خدمات مطبوعاتی (113) وزارت اطلاعات را در مورد هرگونه بازدید مشکوک اتباع خارجی و درخواست همکاری آنها مطلع کنید.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید