دست برندگان باید از چرخه توزیع آرد و نان کوتاه شود

وی افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز به اندازه کافی در بازار وجود داشت و با ادامه این روند در ماه مبارک رمضان، جای نگرانی نیست.

استاندار قزوین گفت: با توجه به بار سنگین تورم غذایی در سبد مصرفی اقشار کم درآمد، تلاش و برنامه ریزی برای تحویل مناسب و دقیق کالاهای مورد حمایت دولت به گروه های هدف نیاز است.

ضرورت رسیدگی به وضعیت نانوایی های قزوین

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت نامناسب آرد و نان در استان گفت: این موضوع باید در اولویت قرار گیرد تا منابع مردم به دست دلالان نیفتد بنابراین شخصا موضوع نان را جدی خواهم گرفت. دست دلالان.»

عالی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف نانوایان مراتب را به مراجع نظارتی استان گزارش کنند تا در اسرع وقت به این تخلفات رسیدگی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار نباید تنها به مواد غذایی تکراری و اقلام اساسی نگاه کند، بلکه باید به حوزه های دیگری که بر زندگی مردم تأثیر می گذارد نیز بپردازیم.

6 نانوایی را در حومه شهر پر کنید

رضا افلاطونی با اشاره به بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و کشاورزی گفت: خیابان راه آهن، نانوایی لواشی در خیابان تبریز و نانوایی لواش آبیک تعطیل شد.

وی با اشاره به وجود 6 بستر فعال برای توزیع کالاهای اساسی در استان، افزود: این تعداد باید به 10 پلتفرم برسد و تعاون روستایی مسئولیت افزایش پلتفرم ها و فراهم کردن بستر فروش آنلاین را در زنجیره ای دیگر بر عهده دارد. مغازه ها در حومه شهر.”

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: سکوها نقش بسیار مهمی در تنظیم قیمت برخی کالاها دارند و همانطور که دیدیم قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار با این توزیع متعادل شده است. مدل.”

این مسئول افزود: آمادگی داریم تا پایان ماه مبارک رمضان غرفه های تعاون روستایی را برای توزیع کالاهای نظارتی به استثنای گوشت و طیور فراهم کنیم و در این راستا نیازمند همکاری شهرداری و شهرداری هستیم. فرماندار.”

پلاتونی در پایان با اشاره به تداوم مانورهای دوره ای گفت: هفته گذشته نانوایی های استان با حضور استاندار نظارت شد و در این راستا تاکنون 213 دستگاه کارتخوان بانک سپه در این واحدها نصب شده است و این روند همچنان ادامه دارد. “

توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب

عزیزلا افضلی با اشاره به اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان گفت: عمده کالاها با قیمت مصوب توزیع می شود و بازرسان جهاد کشاورزی، سمت و بسیج بر بازار و روند فروش اجناس نظارت دارند.

وی افزود: نمایشگاه عرضه مواد غذایی از 19 تا 26 اردیبهشت ماه با حضور 48 واحد تولیدی و صنفی و همچنین 10 غرفه تنظیم بازار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: اقلام اصلی در این نمایشگاه که شامل برنج، شکر، گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و مواد شوینده می شود 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه شد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به گزارش 162 مورد تخلف از سوی مردم گفت: در طرح ویژه نظارت بر ماه مبارک رمضان 1389 پرونده مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد 284 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلفات صنفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید