قدرت غالب شهروندان در چرخه کیفیت پایین؛ آرد و نان کهگیلویه و بویراحمدی را تماشا کنید


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843460

نان قوت غالب مردم محسوب می شود و از سال های اخیر تا به امروز از بی کیفیتی آن گلایه هایی وجود دارد و این خود دلیل مهمی برای تقویت نظارت و رفع مشکل نان در استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، نان به عنوان غذای اصلی در سراسر جهان به شمار می رود و معمولا از آرد گندم در تهیه نان استفاده می شود..
گندم یکی از مهمترین آنهاستاکثر غذا این انسانی است که تاکنون جایگزین مناسبی برای او پیدا نشده است و آیات و روایات اسلام بر اهمیت این غذای گرانبها تاکید ویژه دارند و امیرالمؤمنین (ع) نیز از اهمیت آن سخن می گوید. از نان و گندم: نان را گرامی بدار به راستی که خداوند متعال برکت را به آسمان و برکت را به زمین بیاور..
کیفیت نان مصرفی از دیرباز یکی از موضوعات مورد بحث در بین مردم بوده است مقامات این موضوع نیز یکی از دلایل اصلی و موثر ضایعات و ضایعات این ماده غذایی است و ارزشش را دارد. مقامات در سیاست های خود به کیفیت نان فکر کنید.
پخت نان بی کیفیت و دور ریختن آن به یکی از دغدغه های اصلی مردم در سال های اخیر تبدیل شده است که می تواند باعث شود. هدر رفته هزینه های خانواده و باید گفت مطابق با برای پخت انواع نان در شهر عده ای از کیفیت نان ناراضی هستند.
نانوایی ها از یک سو کیفیت آرد مصرفی در نانوایی ها را عامل بی کیفیتی نان می دانند و از سوی دیگر، کارمندان یکی از مهم ترین دلایل خرابی را عدم توانایی در پخت نان و نداشتن مناسب آن می دانند. اصول پخت نان از سال های گذشته تا به امروز همچنان منتظر تغییر و ارتقای کیفیت نان هستیم.

در کنار برخی نارضایتی ها از کیفیت نان، مشکلات جدید آن یعنی کمبود نان، برخی از شهروندان را به گلایه واداشته است که مسئولان ذیربط در تلاش برای رفع این مشکل و پاسخگویی به مردم هستند.

آنچه در شرایط فعلی مهم به نظر می رسد تشکیل کمیسیون نظارت بر کیفیت آرد، نان و گندم، بررسی مشکلات کیفی و ارائه و اجرای راهکارهای مناسب برای رفع آنها و جلب رضایت مردم و شهروندان است. مورد. از سوی دیگر این کمیسیون که ممکن است متشکل از دستگاه های اجرایی اعم از تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، اداره غلات و حبوبات باشد، به دلیل برخی مشکلات در حوزه تامین نان، بر عرضه آرد نان و قیمت ها نظارت می کند. نان و نیز لوازم مورد نیاز مردم تخلفات احتمالی را شناسایی کرده و از طرق قانونی برای رفع آنها تلاش کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید