دشمنان انقلاب در موضع ضعف هستند/ برخی الگوی اقتصادی کشور را از غرب گرفته اند


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823144

سردار فدوی با بیان اینکه اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه مسائل تکلیف خود را انجام داده بودیم، الان نباید مشکلی داشتیم، گفت: در این سال ها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، سردار علی فدوی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن حضرت امام خمینی (ره) مردم ایران پای کار آمده اند و همه مردم ایران هستند. این عنایت دعای خداوند بر ماست و اکنون 43 سال از زندگی باشکوه و هجوم بزرگترین اتحاد استکباری جهان برای نابودی انقلاب می گذرد، اما دشمنان ناکام مانده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حالت ضعف و ذلت به سر می بردند، افزود: در حمایت از مظلوم.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در تمام این سال ها در کار انقلاب اسلامی بوده و خداوند به وعده و پیروزی خود عمل کرده است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه اگر در زمینه مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه مسائل تکلیف خود را انجام می دادیم الان مشکلی نداشتیم خاطرنشان کرد: اسلام و امیدواریم این مهم محقق شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند این توفیق را برای خدمت به نظام و دفاع از انقلاب به سپاه داده است و موفقیت در هر مسئولیتی وحدت کلمه است.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی وحدت گفتار است، گفت: در استان خراسان جنوبی و مناطق کویری دلها به هم نزدیکتر است و این وحدت گفتار امکان پذیرتر است.

سردار فدوی با اشاره به انتصاب سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدوی به فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، از همگان خواست تا با وی همدردی کنند تا در انجام وظایف محوله موفق باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار قاسمی فرمانده سابق استان خراسان جنوبی از این پس در سپاه امام رضا(ع) مشهد خدمت می کند، افزود: سپاه پاسداران مستمری ندارد و همیشه در خدمت است. نظام اسلامی مردم

گفتنی است، در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا مهدوی» به عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و از زحمات سردار «علی قاسمی» سپاه سابق استان معرفی شد. فرمانده قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید