دشمن به دنبال تخریب جایگاه ایثار و شهادت در جامعه است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: دشمن با تمام توان تلاش می کند آسیب وارد کند. جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور. در مقابل این تهدیدها و تلاش ها باید با خدمت و فعالیت صادقانه با این توطئه دشمن مقابله کرد.

وی افزود: خانواده شهدا نعمت بزرگی برای جامعه هستند، باید در خدمت به این خانواده ها تلاش کنیم و با پیروی از جانفشانی فرزندانشان برای رفع نیازهای آنان اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم بها دادن به خانواده شهدا گفت: برای رفع نیازهای این خانواده ها و همچنین ارتقای منزلت اجتماعی و منزلت اجتماعی آنها نیازمند برنامه ریزی صحیح و هماهنگ هستیم. تا جایگاه واقعی ایثار و شهادت در جامعه مشخص شود.

وی ادامه داد: تلاش برای تامین نیازهای معیشتی خانواده های شهدا باید در برنامه بنیاد شهید قرار گیرد و رسیدگی به وضعیت معیشتی و شغلی فرزندان شهدا نیز مورد توجه قرار گیرد تا در جامعه.

قریشی بیان کرد: دولت سیزدهم به عنوان یک دولت انقلابی باید برای خدمت صادقانه به خانواده شهدا و ارتقای جایگاه اجتماعی جامعه ایثارگر اهتمام ورزیده و در رفع دغدغه ها و نیازهای آنان تلاش جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید