دشمن به دنبال کاهش سرمایه اجتماعی نظام است/ تمدن غرب رو به افول است


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909754

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

سردار اسماعیل فرجی گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال کاهش سرمایه اجتماعی نظام که مردم هستند، بوده اند چرا که بهترین سرمایه مردم این جامعه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار عصرترک از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در همایش استانی تلاش جمعی برای جوانان جمعیت گفت: جمعیت قوت است. هر کشوری مطمئناً کشوری که 80 میلیون نفر جمعیت داشته باشد، با کشوری با تعداد کمتر در حوزه قدرت و اقتدار، مولفه بالاتری وجود دارد.

و ادامه داد: بنابراین برای حفظ این قدرت موظفیم در حوزه جمعیتی و همه مسئولان و مدیران این حوزه اقدام مثبتی انجام دهیم.

فرجی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: دشمنان در دهه 60 نقشه های رعب و اغتشاش را انجام دادند و در نهایت با مقاومت مردم مواجه شدند که پس از آن دشمن به مردم بیگناه حمله کرد و به وحشت انداخت.

وی گفت: اوایل انقلاب 17 هزار نفر توسط گروهک منافقین در کشور کشته شدند، اکنون آزادی ایران را فریاد می زنند.

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی تمدن غرب را به پایان خود رساند و افزود: آمریکا و اروپا با شعارهای توخالی تلاش می کنند جوانان ایران را در راهی که خودشان می روند هدایت کنند. آنها موفق نشدند زیرا نمی خواهند تمدن اسلامی جایگزین تمدن غربی شود.

سردار فرجی گفت: امروز غرب به بن بست رسیده و به دنبال نشان دادن چهره خشن جمهوری اسلامی است و به دنبال ناامید کردن مردم کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید