دنبال بیگانگان و آرمان های دشمن نروید/ آمریکا و صهیونیسم رو به افول است


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835069

آیت الله عبادی با بیان اینکه سیاست های شوم آمریکا و صهیونیست ها و لیبرال ها برای ما مضر است، گفت: اگر تمکین نکنیم و گرفتار نشویم، نمی توانند به ما آسیب برسانند، بنابراین ما در آسیبی که وارد می شود شریک هستیم. انجام شد. در مورد ما.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار اعضای ستاد روز قدس اظهار داشت: کل نظام تکوین، تشریع و نظام تکوینی یک راز است و شناخت و تسلط برای تک تک افراد جامعه محال یا مشکل است. همه رشته‌ها تخصصی می‌شوند و مردم زندگی خود را وقف می‌کنند و به این تخصص‌ها دسترسی می‌یابند و جامعه برحسب نیاز از متخصصان مورد اعتماد پیروی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه بشری به سه دسته تقسیم می شود، افزود: یک گروه کسانی هستند که هم به علم و هم به حقوق رسیده اند و دانش خود را در خدمت انسان ها در مسیر قانون قرار داده اند. «انبیا، اولیا، وارثان علمای معصوم و وارسته کسانی هستند که دیگران را به حق می شناسند و به سوی حق دعوت می کنند.

وی ادامه داد: این سوالی نیست که کسی نپرسیده باشد و همه توجه دارند که اگر مریض هستند یا می خواهند سرمایه گذاری کنند به چه کسی مراجعه کنند. برای کسی که متخصص و قابل اعتماد است. اما در امور بالاتر این حساسیت باید بیشتر باشد، اما مبتذلتر است و آنهایی که جامعه بشری را از اوج انسانیت تا حدی تحت تأثیر قرار می دهد، «بدترین حیوانات در نزد خداوند کر و لال هستند. راست می گویند) که اصلاً فکر نمی کنند.”

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه این ظلم بزرگی به هستی و بشریت است، گفت: انسان های عاقل در هر امری و بیش از هر چیز در کمال جویی و راه الی الله به دنبال انسان های دانا و دانا هستند و به تعبیر الله تعالی خداوند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اسلام متعلق به همه بشر است، اما شرط این است که از طریق آن وارد شود و امروز جامعه ما با پیروی از عالم آگاه به این نکته مهم رسیده است که این یک اصل خاص در مکتب شیعه است که آن دین باید پیروی و پیروی از عالم خبره باشد، وی ادامه داد: قسمت سوم انسان هایی هستند که خودشان به علم و حقیقت نرسیده اند و در سطح پایین حیوانی بالاتر از منافع مادی قرار گرفته اند و در جنگ حیوانات به عنوان درگیری برای بقا بوده اند. و نابودی جامعه الهی.زمین. همان هایی که زیر هر اسمی می بینید که هر جنایتی می کنند.

وی درباره کشتار دانشمندان و علمای هسته ای ایران گفت: وقتی غرب در یک توطئه بزرگ با به خطر انداختن عده ای مرتجع و منحرف به جان و مال، ایمان و حیثیت و انقلاب اسلامی لطمه وارد می کند، جهان اسلام را می آفریند و داعش.» عناصر داخلی برای ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی که همگی مقصر شیطنت صهیونیست ها و لیبرال ها و کسانی هستند که نمی خواهند اسلام باقی بماند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه جهاد اصغر همان جنگی است که در آن ده ها میلیون نفر در راه رسیدن به هدف خود شهید و جان خود را از دست می دهند، تصریح کرد: همه این توطئه ها و جنگ های نظامی و بین المللی حاصل روح انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بنابراین جهاد اکبر باید با امر مبارزه کند و نفس را در درون عقل و دین کنترل کند. همه شورش ها خوابند و همه سالم هستند، اما می بینید که جان هیچکس در امان نیست و مردم را فقط می توان علیه خودشان تحریک کرد و آسیب هایی که در پی دارد از درون و بدن به ما تحمیل می شود.

فرمود: در جهاد صغیر و جهاد اکبر، جهاد کبیره قیام می کند; عده ای در حالی که مشغول جنگ هستند و جان توطئه گران خبیث هم دارند نقشه می کشند، اما برای رسیدن به پیروزی و زره در برابر نفوذ روح و توطئه و نه ریختن خون، باید بیگانه و آرمان بود. دنبال دشمن نرو.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه نباید مورد نقشه بیگانه قرار بگیریم، تصریح کرد: آشوب ها و آسیب هایی که می بینیم به دنبال توطئه های خارجی است. مشکل ما این است که متأسفانه به جای پیروی از عالم ربانی و مراجع و پیشوایان دینی، از چیزهایی پیروی می کنیم که هدف آن را نمی دانیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سیاست های شوم آمریکا، صهیونیست ها و لیبرال ها برای ما مضر است، گفت: اگر تمکین نکنیم و گرفتار نشویم، نمی توانند به ما آسیب برسانند، بنابراین در آسیبی که می شود شریک هستیم. با ما انجام می شود.”

وی تاکید کرد: اگر از بیگانه پیروی نکنیم، هیچکس نمی تواند به ما آسیب برساند و اینها رازهای پیروزی نهایی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز در شرایط عادی نیستیم و به فضل الهی به این نقطه رسیده ایم، گفت: اکنون دولت، مجلس، قوه قضاییه و مردم ما با هم هماهنگ هستند و حرف های زیادی برای گفتن در دنیا دارند، اما شرط آن رعایت اصول است. . وی افزود: آمریکا و صهیونیست ها در حال انحطاط هستند و به پایان عمر خود رسیده اند، بنابراین باید سعی کنیم اختلاف سلیقه ها را در هوای نفسانی کنار بگذاریم چرا که در آستانه پیروزی بزرگ هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید